Yamaha CS80 in de UK

Origineel geplaatst door Riezz73
shit jah... inderdaad heeeeeel mooi bakkie jah... ff kijken of ik nog spaargeld heb :p

ik heb dus GEEN spaargeld meer.. dan me huis maar verkopen :(

goeie link!! die laatste!
alleen moet de staatsloterij nog even meewerken!!!=(

de cs 80 is erg leuk maar let wel, hij weegt in de kist iets van 110 kilo en iedere toets heeft 2 stempotmeters (en worden snel vals) het apparaat is volledig polyfoon
het geheugenopslag is ronduit lachwekkend te noemen (maar wel gaaf) onder een klepje zit een miniatuur uitvoering van alle sliders (4 keer) deze kun je als geheugenplaats gebruiken. verder zitten er nog wat lullige presets bij.

Laatst gewijzigd:
om trouwens een goed beeld van de cs 80 te krijgen zijn de platen van uk (eddie jobson) een erg goed voorbeeld!
ook vangelis heeft hem veelvuldig gebruikt!

Origineel geplaatst door mono-poly
Uhh deze op ebay is van RL music :D

Wellicht maar die op eBay heeft een extra mod (rode knop) terwijl de CS-80 op hun website die niet heeft.

Attachments

• knop.jpg
    knop.jpg
    6,3 KB · Bekeken: 97
Origineel geplaatst door mono-poly
Uhh deze op ebay is van RL music :D

..waar maak je dat uit op?

Het zijn twee verschillende synths, het zijn twee verschillende bedrijven, beide synths zijn bij verschillende bedrijven gereviseerd..
en verder staan er op rl-music en deze ebay totaal geen verwijzingen naar elkaar.

Re: Re: Filmpje!

Re: Re: Filmpje!

Origineel geplaatst door jgeers01
Leuk filmpje! Kom je daaraan? Ik ben op zoek naar dergelijke praktijk-fragmenten van synth-beroemdheden, bij voorkeur op DVD. Suggesties welkom!

eMule is your friend :)

is die DVD op die RL-music site niet wat je zoekt..?

The introduction edition features famous artists demonstrating
historical synth's like the CS80, Minimoog, Memorymoog, Synthex etc: as
well as Bob Moog's "grand opening" of the museum.

Origineel geplaatst door SideFX
..waar maak je dat uit op?

Het zijn twee verschillende synths, het zijn twee verschillende bedrijven, beide synths zijn bij verschillende bedrijven gereviseerd..
en verder staan er op rl-music en deze ebay totaal geen verwijzingen naar elkaar.

Ik vergiste me :)
Dit is Muscic Control :)
Ook een vintage zaak ala RL Music

Bezoek de eBay-winkel van deze verkoper!
Lid met eBay-winkel Music Control Audio Services

Re: Re: Re: Filmpje!

Re: Re: Re: Filmpje!

Origineel geplaatst door SideFX
eMule is your friend :)

is die DVD op die RL-music site niet wat je zoekt..?

Tsja, ik heb al eens wat rondgekeken op 'den Ezel' maar dat valt nog niet mee. De DVD op RL music zou wat kunnen zijn; iemand die gezien? (sorry voor het inbreken op jullie onderwerp; misschien moet ik er een nieuwe thread van maken...)

Re: Re: Re: Re: Filmpje!

Re: Re: Re: Re: Filmpje!

Origineel geplaatst door jgeers01
Tsja, ik heb al eens wat rondgekeken op 'den Ezel' maar dat valt nog niet mee. De DVD op RL music zou wat kunnen zijn; iemand die gezien? (sorry voor het inbreken op jullie onderwerp; misschien moet ik er een nieuwe thread van maken...)

-> Synth Nerd Clips

Just for the record : (Minimumverkoopprijs gehaald) (Ongeveer EUR 3.171,31)

Back