Origineel geplaatst door trigg
Nog meer comments?
Origineel geplaatst door Yoozer
Vocals erbij, 't liefst van een jongedame met een ietwat hese stem met een exotisch accent, en hoppa
.
Daar kan ik eventueel voor zorgen. Wat ik kan doen is deze track aan een zangeres voorstellen als track op een CD die er dit jaar zou moet komen. Of die CD er ook daadwerkelijk komt hangt ook af van hoe snel we voldoende waardige tracks bij elkaar krijgen. Ze moeten ook door een live-band kunnen worden gespeeld, wat hier duidelijk het geval is.
Belangrijkste is dat de artiest in kwestie zich in deze track kan vinden en inwerken, maar ik hoor hier wel die mogelijkheid
omdat ik haar werk ken.
Over welke zangeres het gaat zal ik je weten te vertellen via PB.
Ik vind dit een zeer geslaagde, doch vrij conventionele track. Maar het is ook duidelijk dat je weet waar je mee bezig bent en dat vind ik erg belangrijk.
Meer in detail :
- invulling van vocalen met tekst en melodie, strofe en refrein
- percussie en drums mogen een tikje minder op de voorgrond als je de balans iets aangenamer wil.
- ergens halverwege hoor ik een fx piep geluidje dat eerder storend werkt. Fx om de fx is nutteloos, laat dat.
Effectgeluidjes moeten zeer zorgvuldig en functioneel gekozen worden.
Origineel geplaatst door eruk
He de track is erg lekker, ik zou de snare alleen vervangen voor een meer realistischere snare,met meer variatie, dan is ie echt af!
Ik vind de snare best ok "as is" Ongetwijfeld zou een echt drumkit/drummer het resultaat kunnen verbeteren, maar ik vind deze opmerking niet opportuun omdat de track inhoudelijk dik ok is en de snare niet storend is, integendeel zelfs.