Eén van m'n beste [tracks] uit 2004

Muzieksoort is weer eens wat anders :okdan:

dat is goed, maar eerlijk gezegd zit er weinig variatie in, zeker in de baslijn...
het lijkt net of er sampleloops om de beurt aan en uit gezet worden zoals het trompetje en percussieloops...niets mis mee hoor...niet echt opvallend wat dat betreft...

maar IDD goed voor onder een film!
:)

yep, goeie track. vooral de mix is erg relaxed. geluiden helemaal goed. ja ehm..
een dingetje dan, de bas mag van mij meer een echte up-right-pluk-bas zijn, of in ieder geval zo klinken.

dit klinkt gaaf

dit klinkt gaaf

Hier kom je nog een ver mee.
Dit zijn maar de woorden van mij.

Havelock

De geluiden in deze track klinken vrij plat, vooral het pianootje / orgeltje.
Ik luister veel ninja tune producties, en die hebben een bepaalde feel die deze track weer net mist.
Het is ok, maar toch hoor ik liever jullie longplayer breaks tracks. Ik vind deze track echt niet slecht....maar middelmatig binnen het genre
en dit ligt vooral aan het feit dat je teveel virtueele instrumenten gebruikt die niet overtuigend in de mix zitten.

Op de goede weg Trigg! Heb wel t idee dat er wat Mexicaanse Rode Peper mist in t geheel! Een richting aan t nummer geven dmv een sample zou helpen.....en wat werk in de vorm van variatie....zoiets als ECHTE percussie hier en daar.....

Back