Hooihuis
Acta est fabula
Tsja, vol verwachting klopte mijn hart....ik had gereageerd op een ad op marktplaats voor een MS-20 die geheel als nieuw en helemaal compleet zou zijn. Verkoper vroeg er E 550,- voor maar over de prijs zou te praten zijn. Dus had ik E 500,- geboden (je kan het altijd proberen) en vanmorgen zag ik tot mijn verbazing een mailtje waarin stond dat hij dit uitstekend vond.
Dus snel gebeld en wat vragen gesteld; de MS-20 zou uit Amerika komen en van een vriend geweest zijn en en bla bla bla. Ik was al helemaal blij! Totdat hij over een USB-poort begon die er ook op zat en dan weet je het wel. Het ging dus kennelijk om de Legacy-Collection, maar dat had meneer er niet bij verteld (hij had er ook helemaal geen ballen verstand van bleek al snel).
Achteraf had ik het natuurlijk kunnen weten, want een MS-20 in de doos, die zie je alleen nog maar in sprookjes. Maar als je eenmaal blij bent dan wil je verstand nog wel eens in een hoekje wegkruipen.
Hoe dan ook, ik kan er zelf wel (weer) om lachen
Dus snel gebeld en wat vragen gesteld; de MS-20 zou uit Amerika komen en van een vriend geweest zijn en en bla bla bla. Ik was al helemaal blij! Totdat hij over een USB-poort begon die er ook op zat en dan weet je het wel. Het ging dus kennelijk om de Legacy-Collection, maar dat had meneer er niet bij verteld (hij had er ook helemaal geen ballen verstand van bleek al snel).
Achteraf had ik het natuurlijk kunnen weten, want een MS-20 in de doos, die zie je alleen nog maar in sprookjes. Maar als je eenmaal blij bent dan wil je verstand nog wel eens in een hoekje wegkruipen.
Hoe dan ook, ik kan er zelf wel (weer) om lachen

zo dan! zei ik. En de prijs was niet echt ongewoon laag dus het zou zo kunnen.

Ik vind zelf dat er wel erg mooie, muzikale dingen uitkomen.