Super Freek
Nieuwkomer
Heej beste mensen,
Ik heb vandaag een JP8000 gekocht
ik heb hiervoor als sequencer altijd FL studio 4 gebruikt en heb van die jongen waar ik die jp gekocht heb ook cubase sx 2.2 erbij gehad.
Ik weet een klein beetje hoe midi inelkaar steekt..
Hoe stuur ik mijn jp8000 aan vanuit cubase, ik snap dat ik een midi out track aan moet maken en dat ik dan m'n noten kan tekenen enzo .. .dat gaat allemaal goed... maar ik wil ook alle knoppen en functies van m'n jp8000 kunnen automaten vanuit cubase.. nu heb ik al gevonden hoe ik de standaard midi parameters kan automatiseren maar ja ik weet nu niet welke parameter wat is.. er staan bij een hoop geen functie namen. Is er voor een jp8000 niet een soort file die ik in cubase kan laden zodat cubase weet welke midi parameter wat is ?
of vraag ik nu iets heel doms
hoe gaat dit in z'n werk??
Ik heb vandaag een JP8000 gekocht
ik heb hiervoor als sequencer altijd FL studio 4 gebruikt en heb van die jongen waar ik die jp gekocht heb ook cubase sx 2.2 erbij gehad. Ik weet een klein beetje hoe midi inelkaar steekt..
Hoe stuur ik mijn jp8000 aan vanuit cubase, ik snap dat ik een midi out track aan moet maken en dat ik dan m'n noten kan tekenen enzo .. .dat gaat allemaal goed... maar ik wil ook alle knoppen en functies van m'n jp8000 kunnen automaten vanuit cubase.. nu heb ik al gevonden hoe ik de standaard midi parameters kan automatiseren maar ja ik weet nu niet welke parameter wat is.. er staan bij een hoop geen functie namen. Is er voor een jp8000 niet een soort file die ik in cubase kan laden zodat cubase weet welke midi parameter wat is ?
of vraag ik nu iets heel doms
hoe gaat dit in z'n werk??