[Techno] Solid - Message

De sfeer is lekker, een mooie opbouw ook. Ik mis alleen wat kracht in de synthgeluiden, ze zijn soms wat te dun. Als je ze iets voller kan maken, loopt het nummer nog wat lekkerder denk ik. Maar over het algemeen prima hoor!

Hier hou ik van!
sfeervolle techno!
Goed werk ..het beste tot nu toe vin ik!
lekker soundjes hoor
beetje ishi stylo..
ik mis de ride!!!:)
De mix is okee!
te weinig wariatie in de drums..de sounds zijn spannend zat.
Er mag een 909 overheen en wat mij betreft de hele mikmak van bassdrum tot ride!:)
Een soort refrein met een dikke chord memory alpha juno flow zou heerlijk gaan denk ik! Dan wordt het een echte track met een wat eigener karakter!
Desalnietemin...
Ga zo door!

Sappig en zonder toevoeging van extra zoetstoffen!

Ik ben vooral benieuwd waar dat hoge kraakgeluidje vandaan komt, ik heb al een paar keer zitten luisteren maar kan het niet beter omschrijven zelfs.
Dat geluidje doet t 'em wat mij betreft wel namelijk!
Is het een toevoeging of een bijverschijnsel?

Hoeft niet harder, misschien wat echte suikerbietjes idd!

Dat kraakgeluidje wat je al vanaf het begin hoort? dat kan je bijvoorbeeld maken door een rimshot te nemen, heel kort en dan delay erover.

of dat ding wat je vanaf 1:41 hoort? Das een synth

en tja, 909 ... geluiden uit dat ding probeer ik steeds minder te gebruiken. Wel ga ik het arrangement nog wat aanpassen, ik wil nog steeds iets met een lfo-filter gaan proberen in deze track.

Super plaatje!

Ik had em al op CC gehoord:

Sowee, dat begint al meteen super lekker! Lekkere kraakjes. Shakers ook erg lekker. Basslijn ook toppie. En die chords, echt .

Goeie mix ook...

Ben t ergens wel eens met Daan, maar ik zou t met een zaagtand doen met flink wat compressie. Dat zou niet misstaan in deze track. Maar hij is eigenlijk allang goed!

Mischien mist deze track ietsjes spanning in deze track, echt een dansvloer versie dit, maar je zou hier heel goed een album versie van kunnen maken, meer intressante geluiden, vage breaks, mischien wat stemmetjes, etc.

Echt een nette productie!

erg lekkere sfeer inderdaad, al zou ik het kraakgeluidje er na een tijdje uithalen, het mist anders zijn doel vind ik een beetje.

De melodie (bas) bij 4:00 kan wel iets viezer (distortietje?

goed bezig

Back