[Track] minimaal

Unitek

Ingeburgerd
ik heb net een trackje gemaakt en vroeg me af wat men er van vond.

hij is nog niet af maar alvast een voorproefje.

Naam: minimaaaaal
Programma: Reason 2.0
Duur: ong. 2.30

Edit* het is nu een directe link

Laatst gewijzigd:
Hatelijk!!!!
die link van jou leidt naar een hosting-ad. Plus er openden direct 2, 3 reclame-pop-ups. :( :(

Heb je geen directe link?

ik zal hem eventjes erges anders uploaden, kijk over 5 a tien minutjes nog een keertje :)

ik vind 'm eigenlijk wel loik. ik ben alleen niet zo kapot van die gabber-kick. die is te overheersend, ik zou er een adam beyer-achtige kick van maken, die zijn vaak wel vet maar wat meer ingetogen. verder wel vette soundszz

Wat een doffe track zeg! Ik weet niet of het door het mp3tje komt, maar ik mis veel mid en hoog. En idd, die bassdrum is niet erg mooi. Als je nog eens goed naar de mix kijkt en de bassdrum vervangt, kan het nog wel lekker worden, want de basis klinkt prima.

Het verbaast me dat de vorige commentaren nog zo positief waren, want ik vind het eigenlijk niet veel soeps.

Ten eerste, de gabber kick: ik snap niet wat zo'n kick in dit nummer doet.
Ten tweede, het metaalachtige geluid: er zit veel te veel laag in.
Ten derde, de samples: pak een rijtje standaard drumsamples en gooi ze in een track. Jammer, laat maar eens zien dat je eigen geluiden kan maken en dat je je sampler onder de knie hebt. Verras me met je geluiden.

Ik weet ook nog wel een positief punt: wat er vanaf 1:17 met de hi-hat gebeurt vind ik wel vet.

Ik hoop niet dat je al te erg op je pik getrapt bent, maar dat je er wat van kan leren. Verbaas me!

Ej Tim! Kerel, ja weer geweldig hoor.......:p
ik ben ff onder tragmadats naam, its moi Charis
maar leuk dat je aan het posten bent
gegroet

Origineel geplaatst door Unitek
ok er is een hele hoop veranderd, ben overigens nog lang niet klaar maar ik vind het al een stuk beter klinken dan de eerste,m aarja, wie ben ik.

de link

Reason mix setje :)
what the f*ck gebeurt er allemaal als ik op je link klik man?, ik zie allemaal telefoons...

ok er is een hele hoop veranderd, ben overigens nog lang niet klaar maar ik vind het al een stuk beter klinken dan de eerste,m aarja, wie ben ik.

de link

Reason mix setje :)

Dat Reason gebeuren klinkt wel geinig. Hoe heb je dat gedaan (omdat je het realtime set noemt) ?

het reason mix setje bestaat (nu) uit 9 of 10 nummers.
van al die nummers heb ik de samples onder verschillende knoppen van mijn toetsenbord gezet (aangezien ik gen hardware heb).
dus alle veranderingen die je hoort, overgangen etc. heb ik toen gedaan dmv toetsenbord en muis, en heb daarnaast een programmatje om al het geluid dat uit mijn computer komt opp te nemen

Origineel geplaatst door cirkelzaag
ik vind 'm eigenlijk wel loik. ik ben alleen niet zo kapot van die gabber-kick. die is te overheersend, ik zou er een adam beyer-achtige kick van maken, die zijn vaak wel vet maar wat meer ingetogen. verder wel vette soundszz

LOIK?

Weer iemand besmet met het 6trak virus =(

Anyways hij klinkt nu inderdaad wel leuk die extended versie van bijna een half uur :)
Ik zit nu al op 20 minuten, en elke keer wanneer ik m wil uitzetten komt er toch net weer iets in wat mn aandacht vast houdt.... Dus mijn reactie = :okdan:

Re: [Track] minimaal

ik heb net een trackje gemaakt en vroeg me af wat men er van vond.

hij is nog niet af maar alvast een voorproefje.

Naam: minimaaaaal
Programma: Reason 2.0
Duur: ong. 2.30

Edit* het is nu een directe link
Sorry maar ik vind dat eerste drie keer niks.
Zal wel een kwestie van smaak wezen.

Ja, lekker makkelijk, roepen dat je het niks vind. Het zou leuk zijn als je ook kan vertellen waarom en hoe het beter kan.

Mmmm eerste is wel leuk maar idd zou ik die kick weghalen en iets van een 808 achtige kick proberen lekker loom dus.

2de is over een heel andere boeg maar ook die heeft wel wat...snare moet vervangen worden en ik zou daar een 808 achtige snare voor nemen (jaja 808 ten top vandaag) + ik zou er een clap wat funky bijmeppen !

Origineel geplaatst door Solid_Snake
Ja, lekker makkelijk, roepen dat je het niks vind. Het zou leuk zijn als je ook kan vertellen waarom en hoe het beter kan.

Ik vind er geen struktuur in zitten het is niet bepaald melodisch en harmonisch.
Ik heb het gevoel alsof het vol met samples zit die willekeurig aan of uitgezet worden.
Kortom het is niet mijn ding.

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
LOIK?

Weer iemand besmet met het 6trak virus =(
owwshitz, "1ig, dowp, vett'r dan 't haar van de frietboer, klink'n" valt niet mee om hip te zijn.
maargoed unitek; heb je die kick al aangepast?

Ik vind hem wel grappig.. Er blijft wel maat in zitten.

Misschien doordat je real-time doet kan niet veel tegelijk doen en wordt het daarom af en toe een klein beetje eentonig.

Opzekers tof gedaan...
Ik heb alleen geen tijd meer om hem verder te luisteren.

Maar bij DE LINK krijg ik een webspace provider te pakken. was dit de bedoeling?? Maar ja maak niet uit. ik heb hem toch gevonden.

Back