Bwhaaaaaaaaaaa

crisisberaad in het moderatorforum. Het geheim is ontdekt.

[ot]

Nu ik toch in het feedback forum zit, kan die rokende smiley niet weg? Dit in verband met goede voornemens van velen. (Ik rook zelf niet overigens)
:D

[/ot]

Ik dacht dat Peter R de Vries vast zat in de woestijn. Goeiendag!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

ze reden toch weer ?

wannabe forumclown

Iedere keer zie ik vanuit mijn ooghoek... Forum Down. Niet goed! :D

euhhh, gaat dat hier nog ergens over?
ik begin zware afleidingsmanoeuvers te vermoeden... :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

Geef het nou maar gewoon toe... :duivels:

(ook als het niet zo is - kan ik lekker verder puzzelen :P )

Groet,
Peter R.

waarom staat er bij iedereen "Bhwaaaaaaaah" dan? ...zal wel niet zo zijn bedoeld dat ook dat nog eens bij iedereen instelbaar zou zijn... eigenlijk gaat dat "Bhwaaaaaaaaaa" nergens over, of je zorgt gewoon dat je nooit met je muis er over hovered nutuulk... mischien moet Inspecteur 6 weer ff geroepen worden...? :maffia:

Origineel geplaatst door 6 trak
waarom staat er bij iedereen "Bhwaaaaaaaah" dan? ...zal wel niet zo zijn bedoeld dat ook dat nog eens bij iedereen instelbaar zou zijn... eigenlijk gaat dat "Bhwaaaaaaaaaa" nergens over, of je zorgt gewoon dat je nooit met je muis er over hovered nutuulk... mischien moet Inspecteur 6 weer ff geroepen worden...? :maffia:

Heb je de rest van de thread nou gelezen of niet? :confused:

Origineel geplaatst door Cheimoon
Biebel was één van de eerste forumleden en heeft meegeholpen met het opzetten van het SF (zie hier). Sinds 2002 heeft-ie niet meer gepost, dus het leek me niet raar als dit met hem te maken had. Bwhaaaaaaaaaaaaa is natuurlijk een typische Biebeluitspraak.

Aangezien je het telkens hebt over Biebel (het forumlid), heb ik al z'n berichtjes nagelezen en nergens kon ik door hem de uitspraak "Bwhaaaaaaaaaaa" terugvinden. Het is dus helemaal geen typische Biebeluitspraak. Dus snap ik nog steeds niet waarom "Bwhaaaaaaaaaaa" als beschrijving bij elke avatar staat. Nou jij weer :D

Origineel geplaatst door Hover
Dus snap ik nog steeds niet waarom "Bwhaaaaaaaaaaa" als beschrijving bij elke avatar staat.
nee pcies dat bedoelde ik dus ook te zeggen... het zal wel nooit de bedoeling zijn geweest dat voor elke avatar een aparte naam zou komen... wat mij betreft mag ie ook wel weg eigenlijk... :D

"The question is: what is a Bwhaaaaaaaaaaa..?"
m1323.jpg
"No, the question is: WHO CARES?!"

:D

bwhaaaaaaaaaaa

bwhaaaaaaaaaaa

Als ik op een "avantar" (je weet wel dat fototje onder je naam aan de linkerkant van je post) gaat staan, dan zie ik in een geel blokje wat op-popped

bwhaaaaaaaaaaa

staan? :confused: WTF het staat bij iedereen???
Waar gaat dit over.

Je ik ben weer aan het roken :peukie:

ik ga weer wat muziek muziek om dit trauma te verwerken.

:walker:

Trauma verwerkt en wat blijkt ... het is niet meer "bwhaaaaaaaaaaa". :okdan:

(al moet ik wel bekennen dat het me nu pas opvalt en wellicht al geruime tijd geleden was aangepast).

toch spijtig, weinig in ere te houden hier, maar dat is een beetje een oude koe dus die laat ik maar in de sloot liggen ondanks dat ik hem hier nu waarschijnelijk even aan de horens beet heb.

Bwhaaaaaaaaaaaaaaaa.... 't Is vintage inmiddels.. :(

Zoidy mijmert terug naar die goeie oude Bwhaaaaaaaaaa-tijd...
;{

Back