forum mastersofhardcore r.i.p.

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Sinds enkele dagen uit de lucht: http://forum.mastersofhardcore.com/ Jammer, leuk forum waar in het gear onderdeel veel sf waren te vinden. Weet iemand de reden? De omschrijving op de site is nogal vaag:

Einde Masters of Hardcore forum:
Per heden is het Masters of Hardcore forum niet meer.
Het forum had naar onze mening geen toegevoegde waarde meer voor onze website en de Masters of Hardcore fans. In 2005 zullen er verschillende nieuwe opties verschijnen op www.mastersofhardcore.com, hier spoedig meer informatie over.

Het MoH forum is gesloten omdat er te veel werd gezeken over MoH artiesten en muziek....tis lullig voor een organisatie als er op hun eigen forum alleen maar negatieve opmerkingen over hun organisatie en artiesten staat....en dat terwijl MoH wel zeer succesvol is...

Dat is trouwens niet officieel meegedeeld,maar neem maar van mij aan dat dat de belangrijkste reden is....het zat er al een tijd aan te komen....

oh...dank u Xtrecist voor kraakpiep.nl....

MoH gaat Id-T achterna, die gooide de boel ook dicht na eindeloos gezeik van beterweters op het net. Kritiek krijgen is prima, graag onderbouwd maar op internet kan werkelijk elke halve zool zijn mening neersmijten. Een keer trek je dat niet meer en irriteer je je meer aan je forum dan dat het nog leuk is.

hij is al aangepast....was ironisch bedoeld,want de meeste leden daar zijn anti-wazi....geen leuke grap trouwens...

Origineel geplaatst door 6 trak
maar dat wat je eigenlijk bedoelde dus niet...

juist wel....maar dat volk wordt wazi genoemd...

Origineel geplaatst door 6 trak
wat is die... wazi? als in wazig? of toch een verbastaarding van dat andere woord...?

Wannabe nazi.

Een soort van wigger variant.

Origineel geplaatst door DJ41
Niet alles staat er meer op zie ik. :(

Ja ik zag het ook....alleen de users zijn over genomen.

Was zowel m'n useracount kwijt, maar zie in het gear forum alleen nieuwe threads. Al de voorgaande posting worden wel aangegeven, maar zijn niet zichtbaar. Kan in m'n settings volgens mij ook verder niets instellen.

ze zijn nog druk dr mee bezig....maar er is idd een hele hoop pleite....

Origineel geplaatst door bikkel
Wannabe nazi.

Een soort van wigger variant.

och....op dit forum kun je wel gewoon nazi intypen....op de meeste hardcore-forums krijg je **** te zien als je nazi intypt....

Origineel geplaatst door omc
MoH gaat Id-T achterna, die gooide de boel ook dicht na eindeloos gezeik van beterweters op het net. Kritiek krijgen is prima, graag onderbouwd maar op internet kan werkelijk elke halve zool zijn mening neersmijten. Een keer trek je dat niet meer en irriteer je je meer aan je forum dan dat het nog leuk is.
Ik ben helemaal voor vrije meningsuiting, maar wat omc hier zegt is dus 100% waar! Elke halve zool denkt maar alles neer te kunnen gooien en dat is echt niet de bedoeling. Daaraan gaan forums kapot. Ik hoop dit forum niet en ik hoop dat kraakpiep veel forumplezier zal hebben.

Back