Fungoid
Nieuwkomer
K kan in elk geval niet meer wachten 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door bazziman
In het kort is het een hele serie verschillende achtereenvolgende enkele golfvormen die je kan kiezen als oscilator.
Origineel geplaatst door Roel
als je op lokatie 0 een pulsgolf laadt, en op lokatie 127 een zaagtand, worden de tussenliggende waarden geïnterpoleerd, dus elke stap die je vervolgens vanaf 0 maakt in de wavetable, wordt steeds een beetje minder puls, en steeds een beetje meer zaag.
bij de virus c had je "gewoon" een keuzelijstje met 64 verschillende ingebakken golfvormen die je kon gebruiken als oscillator.
Het is niet dat het niet kan met een C, NovaII of Modular, maar de TI maakt het allemaal net ff mooier en voller (afgaande op het filmpje dan).
Maar ik ben benieuwd of de TI Hypersaw weer een revival van Jp80x0 sounds, grote-hallen trance en de handjes de lucht in Rank1 muziek veroorzaken zal. Wie weet, mijn zegen hebben ze.Origineel geplaatst door RedTitan
volgens mij als je bij de oscilator 1 vanaf de Saw naar de Square toe draait, interpoleert ie het ook.

Origineel geplaatst door RedTitan
BTW @quifster;
Je Virus C geluid is vet, maar niet zo vet als de TI IMHO. Vind je mp3 meer voor de TI pleiten dan ertegenHet is niet dat het niet kan met een C, NovaII of Modular, maar de TI maakt het allemaal net ff mooier en voller (afgaande op het filmpje dan).
Ik vraag me af of Hypersaw echt goed tot z'n recht komt met bepaalde trance. In de mix valt een goed gedeelte van je diepte toch weg.Maar ik ben benieuwd of de TI Hypersaw weer een revival van Jp80x0 sounds, grote-hallen trance en de handjes de lucht in Rank1 muziek veroorzaken zal. Wie weet, mijn zegen hebben ze.
ik wil het wel zeker weten.Origineel geplaatst door metatron
Maar dat heb je bij de C ook, 64 stuks volgens mij.
Origineel geplaatst door metatron
Oke bedankt, weet nu genoeg van die T1 om hem niet te kopen.

Origineel geplaatst door MikeJarod
Vraag aan Virus bezitters: hoe gaat dat -> ze brengen eerst een OS uit met een demo song er in, en dan een paar maanden later krijg je een patch om die demo eruit te slopen zodat je meer patches op kan slaan? Of heb je die optie altijd al?
Origineel geplaatst door MikeJarod
Die demo is een beetje ruk imo. Zijn er nog meer behalve dat filmpje van namm dan?
Vraag aan Virus bezitters: hoe gaat dat -> ze brengen eerst een OS uit met een demo song er in, en dan een paar maanden later krijg je een patch om die demo eruit te slopen zodat je meer patches op kan slaan? Of heb je die optie altijd al?

Origineel geplaatst door quifster
van de access list, weer een nieuwe demo gemaakt op de virus ti:
http://www.mysticworks.com/tunes/M@_-_Tower_of_Integration_-_mix_01.mp3
Tower of Pisa dus...