Origineel geplaatst door Septic
Kan allemaal wel zijn, maar als ik van access zelf 3 verschillende uitlevertijden krijg, dan heb je gewoon je zaakjes niet op orde. Al werk je met 1 of 100 man. Goede informatie geven kan altijd en niet elke keer er 4 weken aan plakken.
Zowiezo als je met de persbericht naar buiten kom dat een product 4 weken later leverbaar is (eind dec.)kom je op mij niet echt over als een bedrijf dat zijn concepten en producten uitvoerig test voordat zij het al op straat gooien.
Het komt op mij enorm amateuristisch over om daarna nog min 5 maanden bezig te zijn.
En voor al die mensen die zeggen dat het toch zo fijn is dat access geen buggy synth op de markt zet.
Ja hallo, dat is toch wel het minste wat je kan verwachten, dat als je een synth koopt dat ie het gewoon doet.
Anders zou er toch eens iemand met poen een principezaak/bodemprocedure moeten starten tegen dit soort bedrijven die je dan als betatester gebruiken maar wel de volle mep vragen.
Het is gewoon hele slechte PR voor ze, kan je nagaan als er mensen zijn met problemen dadelijk met de synth, raaien hoe lang je dan kan wachten.
Het enigste resultaat met het te vroeg geven van een releasedatum, (wat voor mij zegt dat je product klaar is en getest, anders moet niet met zulke duidelijke releasedata komen) is dat ik nu geen VirusTI koop maar een concurrent ervan.