Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
..... wat is nu het laatste officiele nieuws mbt de Virus TI?Origineel geplaatst door Sjaak
Aangezien deze thread zo achterlijk lang is..... wat is nu het laatste officiele nieuws mbt de Virus TI?
...

Origineel geplaatst door Acidfever
Die NL3 klinkt inderdaad wel erg vet zeg.
Maar goed, iedere synth zijn eigen sound. Als ik niet al een C had zou ik niet weten of ik een NL3 zou kopen of op de Ti (of D) zou wachten.
De NL3 is gewoon een overtuigende bak waarbij je met een goede externe FX unit gewoon echt een prachtsynth koopt.
Origineel geplaatst door Septic
Een Virus TI, was dat niet die synth die er al een jaar had moeten zijn?
Nou ik ben inmiddels al voorzien en ik denk nog wel meer mensen met mij......zzzzzzz
Ik wacht nu wel tot de mensen eracher komen dat die TI weinig bruikbaar is in de praktijk voor mensen die al een ASIO geluidskaart in hun PC/Mac hebben zitten. Dan scoor ik hem wel voor 800euro`s.![]()
Origineel geplaatst door fuse
Viel me op dat onder de toetsen van die Polar er een houten stripje zit.
Misschien waren ze door hun centen heen en zijn ze met hout verder gegaan?
Maar binnenkort kan dit draadje dicht en er een topic over bugfixes van de TI's komen?![]()

Origineel geplaatst door Septic
Een Virus TI, was dat niet die synth die er al een jaar had moeten zijn?
Nou ik ben inmiddels al voorzien en ik denk nog wel meer mensen met mij......zzzzzzz
Ik wacht nu wel tot de mensen eracher komen dat die TI weinig bruikbaar is in de praktijk voor mensen die al een ASIO geluidskaart in hun PC/Mac hebben zitten. Dan scoor ik hem wel voor 800euro`s.![]()