Virus TI vertraagd + reviews?

Ik wacht wel met kopen tot dat het OS bugvrij is, het is en blijft versie 1.0

schater.gif

Ik zou het TI gedeelte toch niet zo rap afschrijven. het maakt de integratie met de host des te flexibeler. Als je de USB audio dan al niet gebruikt, gebruik de analoge uitgangen van het ding en ontdenk hoe leuk het is met de automation en de browser en filters te werken in je host.

kort geschetst.. het is een virus c maar dan met enkele nieuwe features zoals een hypersaw met 9 saws , wavetables, een aantal verbeteringen in de mod matrix en 16 parts multitimbraal met het potentieel om alle parts van eigen effect section te voorzien, + dan die integration via usb (en hoeft niet persee audio te zijn) met de software plugin (vst, audio unit) die op je mac of pc sequencer of host software draait.. (logic, live, cubase). Daarmee wordt het automatiseren van virus parameters een leuk gegeven :)

Een Virus TI, was dat niet die synth die er al een jaar had moeten zijn?

Nou ik ben inmiddels al voorzien en ik denk nog wel meer mensen met mij......zzzzzzz

Ik wacht nu wel tot de mensen eracher komen dat die TI weinig bruikbaar is in de praktijk voor mensen die al een ASIO geluidskaart in hun PC/Mac hebben zitten. Dan scoor ik hem wel voor 800euro`s. :doei:

Viel me op dat onder de toetsen van die Polar er een houten stripje zit.

Misschien waren ze door hun centen heen en zijn ze met hout verder gegaan? :D

Maar binnenkort kan dit draadje dicht en er een topic over bugfixes van de TI's komen? ;)

Origineel geplaatst door Acidfever
Die NL3 klinkt inderdaad wel erg vet zeg.

Maar goed, iedere synth zijn eigen sound. Als ik niet al een C had zou ik niet weten of ik een NL3 zou kopen of op de Ti (of D) zou wachten.

De NL3 is gewoon een overtuigende bak waarbij je met een goede externe FX unit gewoon echt een prachtsynth koopt.

Hmmm, dit is zwaar offtopic, maar wat een waardeloze bak is die nl3, heb nog nooit zo weinig synth gehad voor zoveel geld.... 4 parts, geen fx, klunsige bediening.... erg slechte filters! bah bah bah!!! sorry, heb em hier 3 maanden gehad, en vond het uiteindelijk een aanfluiting.... dan heb ik toch 1000x liever een virus C dan een NL3....

Origineel geplaatst door Septic

Nou ik ben inmiddels al voorzien en ik denk nog wel meer mensen met mij......zzzzzzz

Ik wacht nu wel tot de mensen eracher komen dat die TI weinig bruikbaar is in de praktijk voor mensen die al een ASIO geluidskaart in hun PC/Mac hebben zitten. Dan scoor ik hem wel voor 800euro`s. :doei:

Hmmm, sommige mensen hebben weinig kaas gegeten van de vernieuwingen.... Iedereen heeft tegenwoordig wel asio, dus wat is dat nu voor raar argument? Alsof mensen de ti gaan gebruiken als geluidskaartje... Kom op zeg! Leest voor u oordeelt... UGH!!!

Origineel geplaatst door fuse
Viel me op dat onder de toetsen van die Polar er een houten stripje zit.

Misschien waren ze door hun centen heen en zijn ze met hout verder gegaan? :D

Maar binnenkort kan dit draadje dicht en er een topic over bugfixes van de TI's komen? ;)

Nee dit hout is enkel om de lijn tussen de modellen weer te geven gezien alle ti modellen met hout bewerkt zijn, waarschijnlijk wisten ze bij de polar niet zo goed, waar ze dat moesten laten, en hebben het maar onder de toetskes gepropt... :D

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Septic

Ik begrijp het niet hoor.. het is niet dat de TI aleen maar gekocht zou worden om het TI aspect, ik bedoel er zullen zo wel mensen zijn. Maar je hebt natuurlijk ook nog altijd mensen die een masterklavier nodig hebben, die goed willen jammen met access music materiaal, voor de sound, voor de herkenbare interface, noem maar op ...

Ik weet dus niet waarom een access music instrument (of het nu TI zou zijn of niet) ineens niet meer mee zou tellen omdat er vele (natuurlijk goede) softsynths zijn...

Ook zonder TI is het gewoon een degelijk access product voor diegenen die hun vorig toestel al lang verkocht hebben, of voor nieuwelingen.

maar... Het TI gehalte kruipt je wel in de kleren eens als je het ding bv als masterklavier hebt, (of als desktop).. Je hebt 'm in je host , en onder je handen: dat is er net zo leuk aan...

Back