Virus TI vertraagd + reviews?

Origineel geplaatst door Septic
Trouwens, even over die total intrigration;

Als je dus een Virus TI keyboard neemt heb je dus geen midi-latency meer bij het spelen met je toetsenbord (alleen de virus synth dan, niet andere synths in je setup). Dat betekent dat je dus met enorme precisie en genuanceerdheid kan spelen. Net zoals een drummer op een echt drumstel of een echte piano. Directe interactie met je instrument. Tof hoor.

Een piano heeft ook latency.

Als we even terugkijken naar hoe Waldorf destijds de Q op de markt bracht denk ik dat de Ti een heel net product is met wat bugjes die Access er echt nog wel uit ga halen.

De Q crachte destijds gewoon om de minuut als je de wat meer serieuse zaken uit het OS ging gebruiken. En over crashen hoor ik voorlopig nog niks.

Word echt best wel leip van automation en mixdown. Heb net 5x achter elkaar een mixdown proberen te maken en telkens hapert ie ergens. Na het unpluggen van alle (andere) USB spul lijkt het wel beter te gaan, maar hoor nog wel kleine tikjes. Zal zo wel een stukje posten in het superzaag topic.

Origineel geplaatst door MikeJarod
Word echt best wel leip van automation en mixdown. Heb net 5x achter elkaar een mixdown proberen te maken en telkens hapert ie ergens. Na het unpluggen van alle (andere) USB spul lijkt het wel beter te gaan, maar hoor nog wel kleine tikjes. Zal zo wel een stukje posten in het superzaag topic.

Heb jij je TI in dezelfde controller met andere usb apparaten?

Zo ja, dan is det het probleem, de virus gebruikt +- 70% van je bandwidth, ik heb voor 10 euri een PCI controller aangeschaft op aanraden van access, problem solved...

groet,

avs

Inderdaad, er hangt nog een Midisport 2x2 en een Novation ReMote (die zelden aan staat) aan. Maar die 70% geldt neem ik aan alleen voor een USB1.1 aansluiting? Ik heb USB2. Dan zou je toch verwachten dat de bandbreedte meer dan voldoende is. Misschien toch maar een extra controllertje aanschaffen dan.

Origineel geplaatst door MikeJarod
Inderdaad, er hangt nog een Midisport 2x2 en een Novation ReMote (die zelden aan staat) aan. Maar die 70% geldt neem ik aan alleen voor een USB1.1 aansluiting? Ik heb USB2. Dan zou je toch verwachten dat de bandbreedte meer dan voldoende is. Misschien toch maar een extra controllertje aanschaffen dan.

Dat je een USB 2.0 aansluiting hebt maakt niet veel uit in deze. Ik had hetzelfde probleem met de zelfde aansluiting.

Schaf em maar aan, zul je zien dat het werkt.

Groet,

avs

Origineel geplaatst door avs
Dat je een USB 2.0 aansluiting hebt maakt niet veel uit in deze. Ik had hetzelfde probleem met de zelfde aansluiting.

Schaf em maar aan, zul je zien dat het werkt.

Als ik in de Device Manager van XP kijk zie ik in het USB-deel meerdere FB/FBM USB Universal Host Controllers die allemaal een eigen USB Root Hub hebben. Dit komt ongeveer overeen met mijn PC-moederbord waarop elke twee USB-poorten aangesloten zijn op een eigen connector. Zijn dit allemaal afzonderlijke USB-controllers met ieder voor zich de volle bandbreedte of delen ze met elkaar een gemeenschappelijke bus?

Origineel geplaatst door Saskija
Als ik in de Device Manager van XP kijk zie ik in het USB-deel meerdere FB/FBM USB Universal Host Controllers die allemaal een eigen USB Root Hub hebben. Dit komt ongeveer overeen met mijn PC-moederbord waarop elke twee USB-poorten aangesloten zijn op een eigen connector. Zijn dit allemaal afzonderlijke USB-controllers met ieder voor zich de volle bandbreedte of delen ze met elkaar een gemeenschappelijke bus?

Ik zie dat ook in mijn device manager. Toch heb ik voor een luttel tientje zon kaartje aangeschaft.

Ik wou de gok niet nemen....

groet,

avs

Netjes!!!!

Is de OS ook vernieuwd of alleen de vcontrol....

groet,

avs

Change log:

1.0.1 - 29. Sep. 2005
- Spanish user manual included
- Virus TI shows number of edit pages
- Virus Control sync and startup process improved
- Several other refinements

1.0.2. - 04.Oct.2005
- Several parameter lists were shown differently on TI hardware and plug-in

1.0.2r2 - 05.Oct.2005
- Updater Application on Mac has been improved

1.0.3 - 14.Oct.2005
- Tempo was displayed instead of Patch Panorama on Common page
- Improvements when host sampling frequency is 96k
- Some pull down menues displayed wrong entries
Dus niets nieuws wat mijn en jullie problemen op zal lossen. Toch maar even installeren.

Origineel geplaatst door jostiii
Goeie grol.

Dat zie je dan weer niet in de ChangeLog :doei:

In other news, de MusicStore Keulen catalogus plofte vandaag op de mat, formaatje Wehkamp. Er zullen weer veel honden zijn die de komende week met hoofdpijn rondlopen :-D.

Of een hoop platte, mits het formaat dat toe laat :D :D :D

Bij deze even een dikke pluim voor Access :okdan:

Het is nu 10 uur 's avonds en ik heb sinds 7 uur vanavond al een aantal mailtjes verzonden en ontvangen naar/van Access support om een bepaald probleem met updaten van de firmware te analyseren. Geen idee of die gast in een andere tijdszone zit, maar dan nog.

Echt dikke klasse, ken weinig bedrijven die zulke support leveren.

Back