Goede showroom om hardware uit te proberen.

StefanV

Ingeburgerd
ik wil graag hands-on wat hardware uitproberen en hiervoor een grote of goed showroom bezoeken.

Gewoon lekker voelen, hands-on ervaren en verkoper lastig vallen met vragen.

Ik heb tot nog toe eigenlijk alleen bax music xxl store op mijn lijstje Staan waar ik me een middag kan vermaken, er zijn wel wat kleine zaakjes in de buurt maar ik wil gewoon met vanalles spelen.

wat zijn echt leuke winkels om kangs te gaan om synts, piano’s en andere instrumenten te bekijken en je een middag te vermaken/ oriënteren op wat ik wil hebben. En natuurlijk verkoper van vragen te voorzien.

Alleen Nederland? Anders:

MUSIC STORE professional GmbH
Istanbulstraße 22-26
D-51103 Köln (Keulen)

Musikhaus Thomann​

Hans-Thomann-Straße 1
96138 Burgebrach-Treppendorf​

Duitsland is mijn favoriete vakantieland dus zal ik zeker onthouden, zeker als we weer eens wat steden op onsgemak een weekje verkennen.
Maar middagje ergens in Nederland heeft de voorkeur.

Musicstore Köln is denk wel degene met het meeste materiaal op de vloer. De keer dat ik er was was het vrij druk en mocht je bijna nergens aankomen (zaten overal briefjes op/bij) tenzij je een medewerker erbij haalde, maar dat schijnt ook wel anders te zijn op andere momenten, en dat wel alles gewoon vrij te bespelen is.

Da's prima te doen. Wij gaan regelmatig heen en weer naar Keulen in een dag vanuit Den Bosch. Vanuit Rijen zal ongeveer hetzelfde zijn (2-2.5 uur rijden afhankelijk van drukte en hoe snel je op de Autobahn durft/kan).

Laatst gewijzigd:
Ik ga binnenkort aks eersemte een keer naar de bax superstore in Amsterdam. Even kijken wat het verschil en controle met wat specifieke hardware is. Daarnaast wilde ik wat info opdoen met effecten en vragen over goede hardware die tevens midi aanstuurt. En ook eens wat goede alternatieven op een elektrische piano uitproberen zoal de modx m8. Kijken of dat iets is wat ik wil hebben of dat het voornamelijk bling bling is voor me. En en en…. Bleh ik wil gewoon middagje spelen :)
maar keulen lijkt me ook zeer aantrekkelijk om mee te pakken al zou mijn voorkeur dan een weekend zijn.

Back