[hardcore] Trapped Inside

Hoi welkom :)

Ehm.......
Ik weet verder niet echt wat ik van je track moet zeggen...
De eerste 40 seconde vond ik veel belovend..... al mist het wat laag en klinkt het wat plat........
Geluiden zijn opzicht wel ok... beetje van vroeger en een beetje te happy naar mijn smaak :)
Je clap aan het eind klinkt ook een beetje raar.......Teveel compressie of distortion/overdrive?
Success ermee!

Ik zit helaas op mijn werk en kan je track nog niet luisteren. Maar wel alvast : welkom!

Wat leuk is voor anderen om te weten is welke software en hardware je gebruikt voor je tracks.

heej....heb je die rare D-Zire ook.....:D

afijn....over je track : ik ben er niet kapot van....en daar wil ik het maar bij laten....

Origineel geplaatst door DJ41
Ik zit helaas op mijn werk en kan je track nog niet luisteren. Maar wel alvast : welkom!

Wat leuk is voor anderen om te weten is welke software en hardware je gebruikt voor je tracks.

Ik denk dat het fruityloops was.....

Origineel geplaatst door dione
heej....heb je die rare D-Zire ook.....:D

afijn....over je track : ik ben er niet kapot van....en daar wil ik het maar bij laten....

8> jep, daar ben ik :Z

ik ben druk aan het oefenen...dus nu weet ik hoe ver ik nog moet...heeeeeel ver }:|

maar ik houd jullie wel op de hoogte als ik een betere track heb.

en over wat ik gebruik:

fruityloops en plugins...

pro-53,junglist en effecten plugins: QuadFrohmage en de mda bandisto :okdan:

nee helaas niet, ik ben al 3 jaar bezig...

ik zal het nooit leren :stupid

Origineel geplaatst door D-Zire
nee helaas niet, ik ben al 3 jaar bezig...

ik zal het nooit leren :stupid

sorry....:bekdicht: ....maar op dit forum kun je een hoop tips en trucs vinden die je misschien kunnen helpen om je geluiden en tracks vetter,smeriger of anderszins beter te krijgen....
want je track klonk veels te lief voor hardcore....behalve de kick,die is leuk...

en denk er om dat een goed arrangement al een hele hoop doet....

veel suc6 verderz...

heb jij dan niet alvast een paar tips?

betere plugins die ik kan gebruiken ofzo? :doei:

Het gaat niet om de plugins maar om het mannetje wat er achter zit ;)

dus met andere woorden ik moet mezelf weggooien en een nieuwe "ik" kopen? :stupid

want op de manier dat ik bezig ben komt er pas wat uit als ik 30 ben =(

Je beleefd er toch lol aan? Daar gaat het om. Uitbrengen is leuk, maar als het er niet van komt, dan zou ik daar niet zo erg mee zitten. :koffie:

meer laag in je bassdrum... veeel meer!
verder zoals dione al aangaf is het geheel nogal liefjes voor hardcore

lekker verder prutsen! je komt er wel (naja , dat weet je altijd pas achteraf ;))

Ik vind de synths veel te zwak; het 2e melodietje zou heel lekker kunnen zijn als er een dikkere sound was gebruikt.Je kan veel meer halen uit de pro-53 en junglist!!
Voor de rest mag hij wel wat rouwer...:)

Vond de intro nog wel leuk klinke tot dat de synth erin komt ..
En dan bij 1.35 vind k persoonlijk te happy klinke voor hardcore ..
Kan ook aan mij ligge ..
En daarna veranderd er eigelijk vrij weinig ..
Hhmm niet egt mijn smaak..

de geluidskwaliteit kan eigenlijuk ook wel iets beter.....het klinkt als een 11250Hz 8 bit wavfile

Back