6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tuurlijk, questie van processing...Origineel geplaatst door ProtoHuman
damn that's a good one 6. Zou het echt mogelijk zijn denk je?
en jij vergeet dan weer dat er bij een halve cycle in 16 bit ook niet meer dan 256 bytes daadwerkelijk word benut...Origineel geplaatst door Toon
Je vergeet enkel dat je met 8 bit slecht 256 waarden per halve amplitude hebt en bij 16 bit heb je 32768 waarden voor diezelfde halve amplitude.

Origineel geplaatst door 6 trak
en jij vergeet dan weer dat er bij een halve cycle in 16 bit ook niet meer dan 256 bytes daadwerkelijk word benut...
en pcies DAT is nu juist mijn statement![]()
welnee, ik spiegel het in de 16 bits output buffer dus kan het nimmer 9 bit zijn nutuulk...Origineel geplaatst door matt second
ja zoals je het hier ziet in het figuur
heb je een hoogte van 2^8 = 256 die je vervolgens omgooit naar -256 + 256 , dat is 9 bits
bekijk jij nog eens ff rustig de plaatjes matt...Origineel geplaatst door matt second
wat is dant nu weer voor onzin !
een halve cycle , dat is tijd , en de hoogte van het signaal wordt uitgedrukt in bits. dus als een halve cycle van een golfvorm de volledige amplitude gebruikt , heb je de volledige 16 bit nodig , als bij een halve amplitude 15 bits
welnee, ik spiegel het in de 16 bits output buffer dus kan het nimmer 9 bit zijn nutuulk...
bij 16 bit is het positieve gedeelde slechts 8 bit en ook het negatieve gedeelte, dus reken maar uit...
bij 16 bit is het positieve gedeelde slechts 8 bit en ook het negatieve gedeelte, dus reken maar uit...