Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spreuken 23 vers 9:
Spreek niet voor het oor van een zot, want hij zou het verstand uwer woorden verachten.
) Voor de positieve waarden gebruik je de helft van het totaal aantal beschikbare waarden. Dus 32767. Dus 6, sorry, ik denk niet dat het gaat lukken. Daar heb je nog altijd 15 bits voor nodig. En dus slechts 1 bit om te aan te geven of het positief of negatief is.Origineel geplaatst door 6 trak
mensen toch... 2^15 wil niet zeggen dat het om 15 bits gaat nutuulk...
de nulde bit is ook een bit... dus we tellen 0,1,2,3,4,5,6,7 maakt dus 8... en dat ff 2x graag
dank u
Ik ga inderdaad pitten, maar ik denk niet dat ik 6 gelijk kan geven, morgenochtend. Wat ik dan wel kan doen, is even over m'n doctorandusbul Wiskunde aaienOrigineel geplaatst door synthmann
6 heeft nog steeds gelijk, ik voel mij niet geroepen hier ook de hogere wiskunde aan te spreken om dit mede te bewijzen want 6 heeft het al zo duidelijk als maar mogelijk is uitgelegd.
iedereen, slaap er een nachtje over en gij ziet het licht.

Origineel geplaatst door matt second
is dat jouw definitie van 16 Bits audio ?

Origineel geplaatst door 6 trak
matt, jij wil gewoon niet snappen wat ik in mijn 1ste post wil zeggen dus hou nu eens op met al die zaken er bij te halen die helemaal niets meer met de kern van de zaak te maken hebben...
matt, jij wil gewoon niet snappen wat ik in mijn 1ste post wil zeggen dus hou nu eens op met al die zaken er bij te halen die helemaal niets meer met de kern van de zaak te maken hebben...
het gaat mij simpel en alleen om het flippen ansich... is het gvd nou zo moeilijk te begrijpen dan?
your loud 'n clear 6Origineel geplaatst door 6 trak
het gaat mij simpel en alleen om het flippen ansich... is het gvd nou zo moeilijk te begrijpen dan?