[jazzhop] jazzalicious - world news headlines

vette track. alleen die samples van die nieuwsberichten vind ik de track verpesten eigelijk. Het zijn er ook teveel. alle aandacht gaat naar die samples terwijl het naar de muziek zou moeten gaan.

ja ik begrijp wel wat je bedoeld...de nieuwsberichten zijn bedoeld om er een internationaal sfeertje aan te geven...
het zijn er om die reden dan ook vrij veel...

bedankt!

Erg jammer van die nieuwsberichten inderdaad, zeker dat koude gewouwel van CNN en Bush. Daarnaast is het gewoon te veel. Maar voor de rest klinkt het erg goed! De aandacht zou ik behoorlijk verleggen naar het muzikale aspect en dat wat meer aanvullen, dan heb je een erg goede track.

Ik sluit me volledig aan bij de kritiek van de rest....
die CNN nieuws-berichten eruit halen en gewoon lekker opvullen met muzikale thema's!

Die zang-vocal is erg cool, de elementen zijn goed, de sax is mooi, dus
je hebt die vocals niet nodig! Het wordt nu teveel een hoorspel...

Als je er nog een vocal bij wil hebben zou ik op zoek gaan naar iets anders,
niet George Bush...

Hay

Dit noem ik muziek met een boodschap

Dit was het nieuws Goedenavond

Greetz Turtel

ok bedankt voor de comments allemaal

meer? :)

lekker, als je het mij vraagt... hoewel de drums wel sneller mogen invallen, en dan ook een tijdje mogen blijven naar mijn smaak... mss ook een beetje téveel nieuwssamples, maar overall: very nice:)

lekker, als je het mij vraagt... hoewel de drums wel sneller mogen invallen, en dan ook een tijdje mogen blijven naar mijn smaak... zitten ook een paar catchy riffjes en lickjes in. mss ook een beetje téveel nieuwssamples, maar overall: very nice:)

hij is overnieuw gemixt, het geheel wat breder gepanned en nu is t allemaal wat overzichtelijker geworden...

het is mss veel nieuws, maar ik zag geen andere manier om de chaos vast te leggen...
wo III, alle zenders in alle landen berichten er 24-7 over...dat gevoel wilden we bewerkstelligen (mr en ik dus)

thnx!

ik vind die samples cool !

komt de sfeer alleen maar ten goede wat mij betreft

meer van dit soort poltiek getinte shit aub !!!

dank je :)

i in Vietnam it was 19!

We're at WAR! Jan Peter pak je zwerkbal, we gaan er op af!

Origineel geplaatst door G-Space
i in Vietnam it was 19!

We're at WAR! Jan Peter pak je zwerkbal, we gaan er op af!

Pas maar op dat jij je dan niet moet verantwoorden bij bureau halt. Is geen pretje om de hele dag aan de uiers te trekken van een geit,zal je nog flink tegenvallen. En dan de pauzes van 5 min en dan op een Zaterdag welteverstaan. 7u het bed uit en 6 thuis,dit zijn echt geen geintjes. Als je dit een hele vakantie moet doen of elke zaterdag heb je het eelt echt wel op je handen staan. Laat je niet indelen in de groep van 14 tot 18jaar want dan kun je lekker de hele dag langs de snelweg rotzooi gaan rapen en pauzes dat kennen ze daar nie.

leuk om te weten dat deze track de discussie doet oplaaien :)
maar ben ook benieuwd wat je van t nummer vindt...

Origineel geplaatst door Jan VS. Jaap
Pas maar op dat jij je dan niet moet verantwoorden bij bureau halt. Is geen pretje om de hele dag aan de uiers te trekken van een geit,zal je nog flink tegenvallen. En dan de pauzes van 5 min en dan op een Zaterdag welteverstaan. 7u het bed uit en 6 thuis,dit zijn echt geen geintjes. Als je dit een hele vakantie moet doen of elke zaterdag heb je het eelt echt wel op je handen staan. Laat je niet indelen in de groep van 14 tot 18jaar want dan kun je lekker de hele dag langs de snelweg rotzooi gaan rapen en pauzes dat kennen ze daar nie.

Waar the fuck heb jij het over?

Voor de rest is alles al gezegd. :)

Die opmerking gaat idd helemaal nergens over Mostatic.. hij moest zeker iets van zich af schrijven en gebruikte de eerste de beste thread omdat te doen ofzo..

Anyway, ik vind het pianootje een beetje eentoning worden op een gegeven moment. En ik heb amper (zoniet, niet) een saxofoon gehoord :confused:

Misschien dat je die nieuwsberichten langzaam weg kan laten faden als de muziek echt begint en dan geleidelijk galm toevoegen zodat ze ook echt naar de achtergrond verdwijnen voor het gehoor

op t einde komt de sax

thnx

Back