gespot: RM1x 200 €

Die is of verkocht of er is weer ouderwets over de 200 geboden waardoor ie van marktplaats geflipt is.

Je kunt je natuurlijk afvragen wat je voor je geld krijgt. RM1X'en zijn er in allerlei kwaliteiten. Werken al de buttons nog spoel? Zijn de knops niet verrot? En zit de laatste OS erop? Dat ik destijds m'n RM1X verkocht heb ik heel wat mensen gesproken met slechte ervaring mbt 2ehands exemplaren.

Kunnen we niet gewoon met z'n allen afspreken marktplaats advertenties met een bedrag van 199 euro (waarbij je weet dat de waarde hoger ligt) niet meer hier te posten.

Scheelt een hoop nutteloze threads...

Origineel geplaatst door OnAcid
Kunnen we niet gewoon met z'n allen afspreken marktplaats advertenties met een bedrag van 199 euro (waarbij je weet dat de waarde hoger ligt) niet meer hier te posten.

Scheelt een hoop nutteloze threads...

Tja, je kan ook eens geluk hebben. De gemiddelde verkoopprijs ligt denk ik 50-75 euro hoger momenteel. Als je geinteresseerd bent, vraag je denk wel even in welke staat ie is. Werken de knoppen nog etc. Ga eens langs bij de verkoper. Misschien is in top staat en koop je zo een rm1x voor 199 euro van iemand die er niet per se 400 euro uit wil halen. Heb je een mooie deal. Daar is "interessante gear gevonden" voor.

Zoals Kwok al zei, je kan inderdaad geluk hebben. Zo heb ik onlangs een Micro Modular voor 200 euro kunnen scroren, terwijl deze vaak toch weggaan voor een bedrag die minstens 50 euro hoger ligt.

En zelf plaats ik ook wel eens advertenties op Marktplaats voor 199 euro, terwijl het aangebodene wellicht meer waard is. Ik maak liever een potentiele koper blij met wat korting, dan dat ik 6 euro aan een bedrijf als Marktplaats betaal.

Op wat voor manier lees je mijn eerdere antwoord, om dat hier uit op te maken?

Ik geef liever 100 euro korting aan een koper (particulier) dan 6 euro aan Marktplaats (mega-bedrijf), de koper is in dat geval blij, en dat maakt mij weer blij. Als je uit uit het geld-oogpunt bekijkt, dan schiet ik er dus hypothetisch juist 95 euro bij in.

Laatst gewijzigd:
Ai, ik zet het dan op marktplaats zonder vraagprijs en hoop dat de experts dr overheen kijken.
2ehands.nl is anders ook een goeie plek om te verkopen, of www.interface.nl

-C-

Nog eentje voor 199..

Nog eentje voor 199..

DE dance sequencer van yamaha gaat bij mij weg om plaats te maken voor een protools set...tja..

in prima staat behalve dat er een draaiknop mist (in de stofzuiger verdwenen ofzo..) maar die functie is wel gewoon te gebruiken vandaar dit spotprijsje..

Handleidingen, aankoopbon en orginele adapter aanwezig.

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/muziek/synthesizers/11894.htm

Oh ja.. er is al 200 euro geboden 8o)

Micro Modular 199,-

Micro Modular 199,-

Origineel geplaatst door UserTronix
Zoals Kwok al zei, je kan inderdaad geluk hebben. Zo heb ik onlangs een Micro Modular voor 200 euro kunnen scroren, terwijl deze vaak toch weggaan voor een bedrag die minstens 50 euro hoger ligt.

En zelf plaats ik ook wel eens advertenties op Marktplaats voor 199 euro, terwijl het aangebodene wellicht meer waard is. Ik maak liever een potentiele koper blij met wat korting, dan dat ik 6 euro aan een bedrijf als Marktplaats betaal.

Nog eentje dan..8)

Wegens overcompleet en tijdgebrek bied ik mijn micro modular
aan voor een spotprijs.
-te gebruiken als modulair systeem via pc/mac
-stand-alone met voorgeprogrammeerde sounds
-als vocoder
compleet met handleiding en software

amper gebruikt

199 euri is mijn absolute prijs!

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/muziek/soundmodules/5838.htm

Ren je rot..=)

ik heb mijne ook voor €200,- gekocht. helemaal o.k. geen krasje

of er zijn fake advertenties bij, van mensen die gewoon de prijs willen laten kelderen, die er 1 zoekt voor een leuk prijsje.

staat er ook 1 die voor 30 euro een mc303 zoekt omdat ie niet meer waard zou zijn hahahaa

Back