raad de film

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ondanks eerdere dreigementen heb ik 't nog steeds niet verteld. Dan nu de ALLERLAATSTE aanwijzing:
De titel is NIET Mystic River, maar als je voor beide woorden een soortgelijk woord of synoniem bedenkt, dan heb je 'm.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Ondanks eerdere dreigementen heb ik 't nog steeds niet verteld. Dan nu de ALLERLAATSTE aanwijzing:
De titel is NIET Mystic River, maar als je voor beide woorden een soortgelijk woord of synoniem bedenkt, dan heb je 'm.
Laatse poging... anders weet ik het ook niet: Mean Creek. Hij moet hier nog uit komen maar je weet maar nooit.

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Laatse poging... anders weet ik het ook niet: Mean Creek. Hij moet hier nog uit komen maar je weet maar nooit.
Hehe, eindelijk! We hebben een Winnaar!!!
meancreek_large.gif

Ik zal 'm een volgende keer iets minder moeilijk maken...;)

Die tweede doet me wel ergens aan denken, maar ik zou niet weten wat..... AAARRGHHH!

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
hee is dit Titanic? "I`m the firestarter of the woooooorld" 8o)

Titanic komt niet in de buurt.

HINT : er komt voodoo in de film voor.

Aah! Mean Creek. Eindelijk de oplossing. Kan ik weer rustig mijn XP50 gaan programmeren en daarvan wakker liggen ;-)

Hint voor de foto met de drie brillo's: ijs.

De boot met de persoon in lichterlaaie heeft bij mij nog geen licht doen branden :D

greetz,

H

Hij blijft vast nog wel een tijdje branden:D

Het is een nachtmerrie van iemand die met voodoo word gemanipuleert.

Na een angstige stilte zal ik maar het verlossende antwoord geven op de 3 dudes foto.
Het zijn de broertjes Hanson (niet verwarren met de latere popkids) uit de film Slapshot een film uit 1977 over ijshockey.
Leukste scene BTW is die waar een van de drie broers zonder bril het publiek in duikt om een supporter een pak rammel te geven omdat ie teveel commentaar levert op het spel en constant de verkeerde een x-aantal meppen verkoopt :)

De voodoo foto is me een raadsel.

-- Zo, nu eerst een Korg laten repareren --

greetz,

JB70

Origineel geplaatst door jebe70
(...) Het zijn de broertjes Hanson (niet verwarren met de latere popkids) uit de film Slapshot een film uit 1977 over ijshockey.(...)

Nooit van gehoord.

Blijft open:

boat.jpg

Fout.
Hint :Het speeld zich af op Haiti

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Nooit van gehoord.

Valt me van je tegen, Thijs.. De Hanson broertjes heersen:D

brothersgrimm15.jpg

nieuwe ronde, nieuwe kansen! (makkie trouwens)

Bella Lugosi is dead, undead, undead

Of is het Christofer Lee

Vergeet wat hier boven staat.

Is het Dr Jackyl and Mr. Hide ?

Laatst gewijzigd:
WOOPSIE :D

....en de film is ERG vermakelijk :)

en deze dan?
tip; denk nasynchronisatie en flauwe (maar ow zo effectieve) humor

Attachments

• unknown.jpg
    unknown.jpg