Welke binnenmuts?

Over helmen gesproken, ik had ooit het idee om een Russische ruimtehelm te dragen als ik het podium op ging. Door een combinatie van nooit het podium opgaan en een Youtuber die bijna gestikt is in zijn ruimtehelm, heb ik het idee maar laten varen. De helm was nog niet gekocht.

Over helmen gesproken, ik had ooit het idee om een Russische ruimtehelm te dragen als ik het podium op ging. Door een combinatie van nooit het podium opgaan en een Youtuber die bijna gestikt is in zijn ruimtehelm, heb ik het idee maar laten varen. De helm was nog niet gekocht.
Gewoon een beetje zelf knutselen/3d printen net als starfarer

En hopen dat de airco een beetje werkt, lijkt me niet erg comfortabel optreden met je kop in zo'n conservenblik als de temperaturen stijgen.

In elk geval heeft hij wel een afzakkende broek.

Hij beweegt ook wat soepeler dan echte ruimtevaarders - maar ja, om dat op aarde na te doen, zijn er eigenlijk maar twee opties: in een zwembad onder water of in een vrije val vlucht. Allebei wat onhandig voor een optreden.8o)

In elk geval heeft hij wel een afzakkende broek.

Hij beweegt ook wat soepeler dan echte ruimtevaarders - maar ja, om dat op aarde na te doen, zijn er eigenlijk maar twee opties: in een zwembad onder water of in een vrije val vlucht. Allebei wat onhandig voor een optreden.8o)
je hebt wel een band die in een soort grote vissenkommen optreed terwijl ze onderwater zingen en instrumenten spelen.. echt best wel horror geluiden

edit: ff voor je opgezocht, ze hebben overigens geen van allen een badmuts op volgens mij valt me wel tegen..

oooh ok hier nog eens.

Er zijn eindbazen die een binnen muts zonder shame mogen dragen:

Bekijk bijlage 3873629

1779363244638.png

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Weet niet wie hij is, maar hij draagt zijn binnenmuts als een baas.

Een pinnemuts als binnenmuts?

1779367604987.png

En wat dachten jullie van deze muts?

PM.jpg

Je stoot wel elke keer je eikel als je door de deurpost loopt.

Die eikel heeft zelf weer een muts nodig!

Back