GuidoR
Turning knobs, heating pads
Moeten de vliegen er dan eerst af? Of juist erop houden voor dat "echte" gevoel?Ik zou een helm nemen om die allemaal te overtreffen. Welke DAW gebruik je? Zou em dan ook passend customizen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Moeten de vliegen er dan eerst af? Of juist erop houden voor dat "echte" gevoel?Ik zou een helm nemen om die allemaal te overtreffen. Welke DAW gebruik je? Zou em dan ook passend customizen![]()
Gewoon een beetje zelf knutselen/3d printen net als starfarerOver helmen gesproken, ik had ooit het idee om een Russische ruimtehelm te dragen als ik het podium op ging. Door een combinatie van nooit het podium opgaan en een Youtuber die bijna gestikt is in zijn ruimtehelm, heb ik het idee maar laten varen. De helm was nog niet gekocht.

je hebt wel een band die in een soort grote vissenkommen optreed terwijl ze onderwater zingen en instrumenten spelen.. echt best wel horror geluidenIn elk geval heeft hij wel een afzakkende broek.
Hij beweegt ook wat soepeler dan echte ruimtevaarders - maar ja, om dat op aarde na te doen, zijn er eigenlijk maar twee opties: in een zwembad onder water of in een vrije val vlucht. Allebei wat onhandig voor een optreden.![]()
Oh oh! Klein probleempje.
Je hebt niet de juiste rechten om deze pagina te bekijken.
Niet onlogisch, hij kent 't weather report en weet wat voor weer 't wordtoooh ok hier nog eens.
Er zijn eindbazen die een binnen muts zonder shame mogen dragen:
Bekijk bijlage 3873629
Bekijk bijlage 3873630

Dat is toch geen 'muts' ?En wat dachten jullie van deze muts?
Bekijk bijlage 3873639
Je stoot wel elke keer je eikel als je door de deurpost loopt.