raad de film

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Voordat we het overzicht kwijt zijn. De volgende onopgeloste raadsels zwerven nog in dit topic rond

1
attachment.php

2
attachment.php

(_lun0r_ vermoedt/weet dat het "bad taste" is)

3
attachment.php

4
attachment.php

Laatst gewijzigd:
De laatste is uit nurse betty, inderdaad een zeer leuke film.

-edit-
en nummer 2 is inderdaad bad taste denk ik

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door mc_kwok
Voordat we het overzicht kwijt zijn. De volgende onopgeloste raadsels zwerven nog in dit topic rond

...

:eureka: (eureka!) Inderdaad een onopgelost raadsel dat letterlijk rondzwerft! 8D (in the dark)

Attachments

• jacoby.gif
    jacoby.gif
    3,7 KB · Bekeken: 108
Origineel geplaatst door UndErdOg
Is dit een nieuwe??
En is het in dat geval Piranha: The Spawning, beter bekend als Piranha II: Flying killers??

Volgens mij zijn dit pics van real life beestjes die in dezelfde categorie vallen als die reuzachtige spinnen die de amerikaanse soldaten in Irak zouden terroriseren. Maar ik kan mij natuurlijk vergissen.

brrrr...camel spiders

Origineel geplaatst door mc_kwok
Maar ik kan mij natuurlijk vergissen.
For the sake of the world hoop ik dat....;)

Dan had je als hint eigenlijk even een midibestandje met de jaws theme moeten maken als hint...

Maargoed we beginnen deze dag weer met een nieuwe, want ookal raad er niemand meer, ik doe net of ik dat niet doorheb

Attachments

• tja1.jpg
    tja1.jpg
    5,5 KB · Bekeken: 89
Origineel geplaatst door ikke
Bijna! Fire walk with me... natuurlijk.

Dat is Twin Peaks. Bovendien zit die psychiater zowel in de film als in de serie.

Origineel geplaatst door search64
Dat is Twin Peaks. Bovendien zit die psychiater zowel in de film als in de serie.

Jaja.. maar twas mijn vraag, dus ik zeg Fire walk with me! Nah! 8o) En trouwens twin peaks is geen film he.. :Z

Ik heb deze ook al een dag op het buroblad staan. Ze vallen nu toch met bosjes, deez kan er ook nog wel bij.

Attachments

• piccie.jpg
    piccie.jpg
    20,8 KB · Bekeken: 91
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back