flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Waar een wil is een weg.
Vooral geniet en groeien in je instrument is belangrijk.
Vooral geniet en groeien in je instrument is belangrijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yes!Ik ga mn studio inkrimpen.
Heb te veel spullen die ik niet gebruik.
Is dat ook een toekomst investering ?
Helemaal mee eens. Leren is investeren in je toekomst. Briljant!Als je wil investeren voor de toekomst, investeer in jezelf. Bijvoorbeeld door te leren een instrument te bespelen. Wat soms nog niet zo eenvoudig is om daarin een keuze te maken. Heb zelf bijvoorbeeld weinig met toetsen, het ontbreekt daarom aan motivatie om daar echt tijd in te steken. Goed viool kunnen spelen lijkt me geweldig, maar ik denk dat je daarmee op jongere leeftijd moet beginnen om tenminste tot een redelijk niveau te komen.

Dat had ik niet meteen verwacht van je, maar ik begrijp het wel. Even goed schudden en je merkt wat er door de mand valt. Jij hebt zoveel prachtbakken dat er vast een boel "minder" spul de deur uit kan zonder dat je het ooit mist.Ik ga mn studio inkrimpen.
Heb te veel spullen die ik niet gebruik.
Is dat ook een toekomst investering ?
Sorry van je vriend, deelneming.Mocht je je MS20 wegdoen zou ik die graag overnemen,
Die is van een vriend van me die inmiddels is overleden.
Iemand waar ik ook veel van electronica en techniek van heb geleerd
Ik heb nu 52 hardware synths en helemaal geen ruimte meer.Dat had ik niet meteen verwacht van je, maar ik begrijp het wel.