track FRANK-T

Frank-T

gitarist songwriter
Hello,

Hier is alvast één trackie van mij...

DANCING!!!!!

het is een fragment van ruim 1 minuut in mono...de toale versie is 3,47 minuut

Hij is wel zo goed als klaar maar is hier niet up te loaden...(te groot)

Ben benieuwd

Groetjes Frank-T

En berichtje voor Boemtjack:

Nee is zit nog steeds in mijn oude huisie ik ga waarschijnlijk eind juni weg heb ik nog tijd om ongestoord aan mijn nummers te klooien maar ik blijf wel in de buurt hoor!

Attachments

• dancing mono!!s.mp3
    474,9 KB · Bekeken: 68
hmm, apart!!

aan de ene kant klinkt dit super gelikt en profi,
aan de andere kant lijkt het net of ik het hoor vanuit een andere kamer ofzo...

hoe kom je aan al die samples?
gastmuzikanten? zelf ingespeeld? sample-cd's? "geleend" ??

maar hier kan je wel verder mee komen!
lekkere disco-hit van maken!

Hoi, Dank je voor je commentaar...

Ik heb alles zelf ingespeeld cq geprogrammeerd , gitaartjes dus ook , ik ben dus ook gitarist..
er zitten geen "verdachte"samples in...
De zang is behoorlijk ge-edit maar die komt hellas wel van een sample-cd...
Het nummer is eigenlijk klaar maar de laatste break is nog niet naar mijn zin en ben daar druk mee bezig...

Over de sound...Het is maar mono..en misschien komt het daar door?
Stereo en op een cd klinkt ie wel redelijk hoor! maar geen super-standaard kwaliteit...daarvoor moet ik het echt goed uitmixen in een goede studio..thuis red ik het bijna maar niet helemaal

Anyway...ik heb nog twee songs waar ik aan werk dus ik hoef me niet te vervelen deze maand

Frank-T

Goed nummer, uitbrengen in de zomer! gegarandeerd top40 kwaliteit.
Die rimshot is een beetje vreemd, misschien lekkere foute clap! :)

Majeur Mineur akkoorden, welke gebruik je?

Ben het met Mostatic eens.

Vet nummer voor lekker in de zomer.
Lekkere disco-house!

Ik vraag me alleen af of die clap anders kan, klinkt wat iel/raar erin. Maar dat is misschien smaak.

Voor de rest, uitbrengen!

Klinkt gezellig hoor!
Fijn als je zelf die gitaarriffs kan inspelen!
Zoals Trigg al zei is er alleen iets vreemds met het geluid.
Het klinkt bij mij alsof er een loop zit in het audiosignaal (2x hetzelfde signaal op dezelfde track) waardoor alles net uit fase lijkt te lopen.
Daarnaast vind ik persoonlijk de vocals te basic. Een leadvocal a'la Sophie Ellis-Bextor zou niet misstaan.
Zo te horen ben je muzikaal genoeg om er nog iets meer van te maken.
Ik ben benieuwd naar het eindproduct!

Hello collega muzikanten..

wat geluid betreft...
jullie oren zijn goed getraind..Ik heb hem van stereo naar mono geconverteerd om byte-jes uit te sparen..
dus vandaar dat fase verschil..
Die clap? ik heb bijna 30 claps cq snares geprobeerd en deze klinkthet lekkerst maar mag misschien wat voller..
De zang...Tja ik heb met dit nummer met een "echte" zangeres ook ge-expirimenteerd maar het is zo moeilijk om de
juiste klankeur te vinden.Ik heb dus tevergeefs haar stem opgenomen en wilde voorlopig niet nog een keer de fout maken om in een te vroeg stadium iemand langs te laten komen..om teleurstellingen van beide kanten te voorkomen
aan de andere kant heeft de huidige zang redelijke power maar het mist misschien nog net "iets" Als ik 100% tevreden ben over de track met de "sample"zang dan overweeg ik een echte zangeres te huren maar zij moet dan wel ongeveer de klankleur hebben van de "sample" een echte zangeres geeft meer dynamiek en kan verassende dingen doen qua
"jelletjes"en ad-libjes enzo..

anyway mijn grooste "probleem" is de break...Die staat op dit mp3-tje niet...Als , als ,als ik dit heb opgelost klopt hij als een bus, het nummer

Alhoewel....Junior Jack stupid disco en Eric spitz met Call on me sprankelen ook niet van de breaks...

tot weder contact boys!

Hay

lekker, disco funkie achtig

jammer van de mono , maar dat geef ook charme

het is mischien leuk om het een beetje oldie wegtemixen

niet te clean

Greetz Turtel _/8D\_

Back