mijn studio annex crib VIII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
damnz.. een Virus Kb

ik vind um vele malen geiler dan m'n Kc... die houten randen en die kleuren raken me echt8)

wil ze alle 3 wel hebben.. de Kb, Kc en de nieuwe Ti..

mooi hokkie dude...

Mooie afluistermonitors heb je SlamDub!
Focal rules.

Ben net verhuisd. Dit is de nieuwe opstelling. Moet alleen alles nog steken ..

http://xtrecist.kraakpiep.nl/video/XtreDome.avi
5.8 Mb

Als alles klaar is: knopjes aan, licht zachtjes, en mooie pics schieten :)
Ik hoop alleen dat ik dan mijn gemodde mega Workstation Casio SA-6 terug heb ..

2 B Continued.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door paul
damnz.. een Virus Kb

ik vind um vele malen geiler dan m'n Kc... die houten randen en die kleuren raken me echt8)

wil ze alle 3 wel hebben.. de Kb, Kc en de nieuwe Ti..

mooi hokkie dude...

wie intresse heeft in KB: er staat er eentje tekoop op interface.Nl ;)

ik zag daar trouwens ook de thread 'phochos (ver)koopt alles':dubbel: :halleluja

maar nu weer posten geblazen:bekdicht:

Origineel geplaatst door Maks
ik zag daar trouwens ook de thread 'phochos (ver)koopt alles':dubbel: :halleluja

:) :D :dubbel:

KRK 6000

KRK 6000

Hoi SlamDub,

Mooie studio idd.

Tof dat jij ook de krk 6000 hebt. Kom ik toch niet veel tegen en ik heb ze ook dus altijd leuk om te zien dat anderen er ook voor zijn gevallen.

Alleen ik heb geen subwoofer. Welke heb jij?

En vind je het een must om je laag goed op te horen?:doei:

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Ben net verhuisd. Dit is de nieuwe opstelling. Moet alleen alles nog steken ..

http://xtrecist.kraakpiep.nl/video/XtreDome.avi
5.8 Mb

Als alles klaar is: knopjes aan, licht zachtjes, en mooie pics schieten :)
Ik hoop alleen dat ik dan mijn gemodde mega Workstation Casio SA-6 terug heb ..

2 B Continued.

welke codec is dat in godesnaam, ik zie niks :/ en heb toch echt een hoop codecs op mn comp... ik hoor ook niets :/ mocht het daar om gaan :)

Re: KRK 6000

Re: KRK 6000

Origineel geplaatst door Ensemble
Hoi SlamDub,

Mooie studio idd.

Tof dat jij ook de krk 6000 hebt. Kom ik toch niet veel tegen en ik heb ze ook dus altijd leuk om te zien dat anderen er ook voor zijn gevallen.

Alleen ik heb geen subwoofer. Welke heb jij?

En vind je het een must om je laag goed op te horen?:doei:

Hey Ensemble,

Ben zeer tevreden met de KRK6000 zeer gedetaileerd geluid komt eruit, was in het begin wel ff wennen qua hoog moet ik zeggen. Verder heb ik de KRK rp10s sub erbij sinds kort, nu weet ik wat ik gemist heb!! Zeker aan te raden voor het afmixen van het laag.

mijn stekkie: alleen de 'rode rakker' is laatst van eigenaar veranderd, en er komt een SCI drumtraks voor in d eplaats en ben aan t sparen voor de g2. rechts in de kamer heb ik nog een dj set (2x technics en een dateq).

Attachments

• studiio pic 001.jpg
    studiio pic 001.jpg
    18 KB · Bekeken: 114
Leuke studio by the way, zonde dat je de nordmodular verkoopt.

Ik hoorde trouwens dat pochos stopt met zijn muziek carriere? Kan iemand dit mischien bevestigen,vond zijn cd altijd best gevuld met originele muziek en hij heeft zeker potentie gezien zijn productiviteit. Maar ik hoorde dus dat pochos over gaat op het verzamelen van postzegels ivm. ruilen van zegels:confused:

Origineel geplaatst door justin

Ik hoorde trouwens dat pochos stopt met zijn muziek carriere? Kan iemand dit mischien bevestigen,vond zijn cd altijd best gevuld met originele muziek en hij heeft zeker potentie gezien zijn productiviteit. Maar ik hoorde dus dat pochos over gaat op het verzamelen van postzegels ivm. ruilen van zegels:confused:

ik las idd op interface.Nl 'pochos verkoopt alles..........nee toch niet'

het was dus wrs niet ernstig te nemen...... een gefrustreerde grapjas ergens:P

Origineel geplaatst door justin

Verkeerde gehoord hoor, Justin.
Ik heb gezegd dat ik op een lager pitje muziek ga maken, maar ik stop echt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb van daag net de Roland D20 synthesizer work station binnengekregen van Space Robot en krijg nog de Novation A Station binnen van Grooveron. Met de Yamaha PSS390, de Target TRG MK10 en de Boss BR1180CD ga ik de cd "Titan" opnemen, hoop eind maart of begin april dit te hebben afgerond.

I'M STILL ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:dj:

Phochos:D

Origineel geplaatst door phochos
Ik heb van daag net de Roland D20 synthesizer work station binnengekregen van Space Robot en krijg nog de Novation A Station binnen van Grooveron.

Tijd voor een paar photos :D

Origineel geplaatst door r.5
Tijd voor een paar photos :D

Die komen begin maart eraan, ik heb afgesproken dat ik bij veranderingen in de studio een keer per maand nieuwe foto's plaats, daarom nog even wachten.:D

Ok, studio 'verbouwing' en update!
Electribe ER-1 is vervangen door de AN200 en heb het geheel iets anders neergezet zodat mijn monitoren ook daadwerkelijk nut hebben :) Ook de ModFXjes in mn rack geschroefd... Foto tijd!

Overview van mijn studio annex slaapkamer:
DSC03181.JPG

Hoek 1 met 2x KRK RP8, Yamaha O1X, ModFX Philtre en BitRman, Roland MC-09:
DSC03171.JPG

Hoek 2 met MicroKorg, Roland MC505, Yamaha AN200, Yamaha FB-01 en Boss SE-50:
DSC03179.JPG

View vanaf mijn ultraluxe leren comfy-chair.. Heb de ModFXjes op een 19" agfezaagd stalen plaatje geschroefd (handig zo'n vader met veel troep in zn garage :)), zit superstevig en ziet dr prima uit! IMHO :)
DSC03174.JPG

Mijn professorische half 19" rackje! Een of ander papieren-bewaar-ding ofzo.. Past precies!!! (Niet echt duidelijk, maar zit een Yamaha FB-01 en een Boss SE-50 in)
DSC03173.JPG

Mijn nieuwe vriendje!! (Met dank aan Absynth!!!)
DSC03180.JPG

En natuurlijk.. De comfychair itself!!
DSC03178.JPG

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back