mijn studio annex crib VIII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Beetje wazig, maar dat was ik ook. }:|

Attachments

• da_bunker (27).jpg
    da_bunker (27).jpg
    237,4 KB · Bekeken: 132
Cool sKeLeTvM!

Mijn foto's doen het nog steeds voor zover ik kan zien.

Grtz,
Jeroen

mijn hoekkie: wat te zien van links naar rechts.. Pioneer versterker, tannoys, monitor daaronder mackie 1604 vlz in schuiflade (handig) dan daarnaast fb01, dbx166xl, tc m300, en motu mtp av, nord modular, mpc1k, cs1x en speak and spell, o ja en didgeridoo, bass gitaar western gitaar mic en djembe.

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    62,3 KB · Bekeken: 130
Origineel geplaatst door Jeroen
Cool sKeLeTvM!

Mijn foto's doen het nog steeds voor zover ik kan zien.

Grtz,
Jeroen

gek, ik kan jou foto's niet zien jeroen=( (die van de rest wel....)

Origineel geplaatst door sjeijk
mijn hoekkie: wat te zien van links naar rechts.. Pioneer versterker, tannoys, monitor daaronder mackie 1604 vlz in schuiflade (handig) dan daarnaast fb01, dbx166xl, tc m300, en motu mtp av, nord modular, mpc1k, cs1x en speak and spell, o ja en didgeridoo, bass gitaar western gitaar mic en djembe.

Cool kleurtje heeft je MIDI-keyboardje.. Zelf gedaan? :D

Origineel geplaatst door Hover
Dude, je moet dan ook geen zwarte brilglazen gebruiken. :D

drôle:D ... that's mister Norman Cook by the way:)

post eens wat foto's van jou setup, hover! ik dacht niet dat je dat al deed, of vergis ik me?

Updatefoto W.A.H.-Studio, 27 januari 2005.

Ik ook maares nieuwe fototjes posten dan :)

studio04.jpg

studio06.jpg

studio07.jpg

De 2 19" CRT-beeldschermen gaan nog weg, in plaats daarvan komen er 2 19" TFTschermen te staan.. crt's nemen echt teveel ruimte in :(

Ziet er netjes uit hoor Coady :okdan:

Maar als ik puur voor mezelf spreek vind ik 2 beeldschermen met softsynths een stuk minder inspirerend dan synths met knoppen ........of heb je die ook nog?

@Coady
Toe maar 2x19"

Origineel geplaatst door Bass
Maar als ik puur voor mezelf spreek vind ik 2 beeldschermen met softsynths een stuk minder inspirerend dan synths met knoppen ........of heb je die ook nog?

Denk je niet dat hij daar foto's van zou hebben gemaakt als hij ze had?

Maar die midi controller heeftie ook toch?
Je hebt toch maar 2 handen dus 2 knoppen is genoeg. ;)

We hebben hier laatst een hok gebouwd speciaal voor mijn tijd die ik in produceren stopte, voornamelijk omdat ik het niet op vond schieten op mn slaapkamertje, alles was te krap aan, en ik kreeg geen goed beeld omdat ik mn monitoren niet goed kon plaatsen... ik ben erg blij met het resultaat...;

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

het ziet er nog wat leeg uit, maar binnen een paar weekies staat het meteen een stukkie voller als ik mn mackie tafel aan ga schaffen :engel: :duivels:

...nog een beetje een work in progress, er moet namelijk nog een shitload aan kabels aangesloten worden.

http://www.tweakers.net/ext/f/50514/full.jpg

@ Ruffryder - cool, hoe heb je 't display van je C met rode letters en een donkere achtergrond gekregen? Is dat een menu-optie die ik ergens gemist heb? ;)

Origineel geplaatst door Yoozer
...nog een beetje een work in progress, er moet namelijk nog een shitload aan kabels aangesloten worden.

http://www.tweakers.net/ext/f/50514/full.jpg

@ Ruffryder - cool, hoe heb je 't display van je C met rode letters en een donkere achtergrond gekregen? Is dat een menu-optie die ik ergens gemist heb? ;)

gewoon het contrast wat opschroeven ;) , staat in je system menuutje als ik het goed heb...

Hier mijn setup: Ik ben verkast van een grotere ruimte -waarin ik nu kantoor hou- naar twee vierkante meter op zolder.
Zoals je kunt zien (net als bij Kevin) géén monitors.
Gear: Akai MPC4000, DDX3216, Soundart Chameleon I, Korg Wavestation SR, MAM MAP1, Yamaha MU100r, Clavia Nord Modular, Creamware NOAH EX, Doepfer LMK1V2 masterboard, 19"PC (eye4 systems-RME HDSP9652-Cubase SL3).
In bestelling: Fantom XR+SRX3, Chameleon mk2, Beyerdyn DT990.

Hier moet ik het dus mee doen... :okdan:

Attachments

• studio-jan05.jpg
    studio-jan05.jpg
    66 KB · Bekeken: 124
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back