mijn studio annex crib VIII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
rack

rack

klein stukje rack
[fxxk the andere pict,...zijn mislukt kan ik niet openen ]
mensen die met muziek bezig zijn moeten ook geen fotos nemen :r

Attachments

• dsc00158 [ kl ].jpg
    dsc00158 [ kl ].jpg
    75 KB · Bekeken: 122
nog 1000001

nog 1000001

stukje behringer
]zonder de knoppen die zijn gekrompen,...lach maar !!!:stupid :Z :r
and dont ask why

Attachments

• dsc00166[kleiner ].jpg
    dsc00166[kleiner ].jpg
    72,9 KB · Bekeken: 121
Re: nog 1000001

Re: nog 1000001

Origineel geplaatst door R-ond
stukje behringer
]zonder de knoppen die zijn gekrompen,...lach maar !!!:stupid :Z :r
and dont ask why

Ik gok dat het een 3282 mengtafel is. Enne.... Geen krakende faders met al dat stof erop???

jaaaa dat dan weer wel !

jaaaa dat dan weer wel !

mn 3282 is idd nogal slecht ,...eidenlijk tegen het zwaar irritante aan,...
mute knoppen ; blijveb hangen soms hoor je niks , tot je er weer op drukt
shuiven zijn wel ok niet echt slecht va behringer
maar dan de pan potmeters soms draai ik ze door het O punt ; krijg je fattuh KRNAKZZZkeihard door je speakers
en de sub groepen knoppen blijven hangen , ; dan hoor je geluiden door fx die je zoo heb toegewezen ,...
:stupid :Z :eureka:
dus ik laatst mn mixert erg ok schoon maken ,..d8 ik
knopjes in bijna kokend water leggen met schoonmaak spul,...iets te warm blijkbaar
blijkbaar gebruikt behringer een sooort van thermo hardend poly spul
die knopjes zijn allemaal getordeerd [ onegveer een milimeter erg vervelend mrbehringer
tja das het erhaal achter mn mixer ,...opmaken maar tot ie omvalt
:koffie:

als ik de groups gebruik zit r erg veel ruis op, als ik deze niet gebruik met bijvoorbeeld mainmix heb ik dit hellemaal niet, dan vindt ik hem best goed klinken. nu heb ik het over mx 8000 maar daar zouden ze wel de zelfde dingen in gebruiken of niet.

in de keuken heet dit een kookeiland hoe heet dit bij muziek?

Attachments

• pic_0010.jpg
    pic_0010.jpg
    91,8 KB · Bekeken: 112
Laatst gewijzigd:
zal ook wat plaatjes er op zetten.

Attachments

• pic_0021.jpg
    pic_0021.jpg
    101,9 KB · Bekeken: 106
een nog een

Attachments

• pic_0028.jpg
    pic_0028.jpg
    101 KB · Bekeken: 102
Werkt het wel praktisch met die 808 en 909 aan de achterkant? Lijkt me wel irritant als je de hele tijd wanneer je iets wilt aanpassen daar naar toe moet lopen.

Zo hier staan m'n meeste speeltjes wel op. Maar mot toch nog een paar dingen wijzigen zodat ze dichter bij elkaar staan en ik er gemakkelijker mee kan jammen. In m'n vorige opstelling had ik echt alles onder hand bereik, dat mis ik nu.
Het is nog steeds erg dicht bij elkaar, maar mot dan zeg maar 1 stapje opzij doen voor sommige uiterste te reiken.

stdleft.jpg

stdmiddle.jpg

stdright.jpg

stdmix.jpg

@sly,

mij lijkt het juist wel goed,
zit je niet aan je drums te prutsen als je melodieen maakt en andersom... ennn... vergeet niet dat je ook weleens met zn 2en prutst ;)

Origineel geplaatst door Flesje
Man, dat is een wandlampje! :D
;)
leve de designs 8)

Origineel geplaatst door Sly Dog
Werkt het wel praktisch met die 808 en 909 aan de achterkant? Lijkt me wel irritant als je de hele tijd wanneer je iets wilt aanpassen daar naar toe moet lopen.
Valt wel mee hoor, ik heb de tijd om het goed in te stellen met zo´n mooie bank ben ook wel eens in slaap gevallen. Dus eigenlijk te goed.:Z :z
ik kan ook meteen bij de aW16 g voor opnamen en de schuiven heb ik vaak gewoon helemaal open staan.

@sander waarom heb je naast je mixer nog een synth op zijn kant staan dat is niet echt ergonomische spelen.
of geeft i zo een bepaalt effect:D

Origineel geplaatst door Alexander
@sander

Vanwaar de wc papier houder links van je sh101? Is dat gedeelte van je apparaten op de plee geplaatst wegens ruimtegebrek! Hahaha!
En waarom twee juno60's??

:o:

Dat kastje stond 10 jaar geleden naast m'n bed. Dan kon ik dus makkelijk m'n neus snuiten. ;)

2 juno's. Is dat zop gek dan? Ze maken maar 1 geluid tegelijk hoor. Dus string uit de ene en bas of iets anders uit de andere. Daar is toch niks vreemds aan.

Die synth rechtop is een kapotte Siel Cruise. Scheelt ruimte rechtop.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back