[TRACK] tita trance

Luister hem eens over de koptelefoon. Het zit niet in het midden (of er is iets mis met mijn oren). Heel irritant.

Ik hoor wat bekende elementen!

Ik vind de bas ontzettend overheersen.. kan er niet goed mijn vinger op leggen.. misschien staat de bassdrum te hard.. misschien in het geheel teveel bas. De rest van de muziek hangt wat op de achtergrond.

Origineel geplaatst door omiel
Luister hem eens over de koptelefoon. Het zit niet in het midden (of er is iets mis met mijn oren). Heel irritant.

mmm heb em net over de koptelefoon geluisterd maar vond em vrij in het midden zitten zeg maar (mischien is er wel iets mis met mijn oren!!)....

hij zit in het midden hoor!

Ik kan hier alleen weinig over zeggen, ik ben meer een techno freak die weleens Goa Trance luisterd. Ik vind hem aardig aankabbelen met weinig overheersende synths.
Technisch is-ie goed. Om in te gaan op mijn voorganger:
Als je de bass aanpast, zet hem dan wat sneller, en wat piepende acid erbij dan heb je bijna Goa.

Wat ik al zeg, ga niet te veel op mijn mening af.

Ik zal eens vragen of mijn vriend Tim van trance.nu ernaar wil luisteren...

Massive!

Zeer oke die track van je kan je zo tussen een setup pleuren.

Aan de delay zou je nog wel wat moeten doen zodat het geheel wat strakker wordt. In het begin klopt de delay niet en dan hoor ik hem liever zonder.

Toppie!!!:W Dbbel Toppie!!!!!!

Origineel geplaatst door G-Space
hij zit in het midden hoor!

Ik kan hier alleen weinig over zeggen, ik ben meer een techno freak die weleens Goa Trance luisterd. Ik vind hem aardig aankabbelen met weinig overheersende synths.
Technisch is-ie goed. Om in te gaan op mijn voorganger:
Als je de bass aanpast, zet hem dan wat sneller, en wat piepende acid erbij dan heb je bijna Goa.

Wat ik al zeg, ga niet te veel op mijn mening af.

Ik zal eens vragen of mijn vriend Tim van trance.nu ernaar wil luisteren...

hoe zet je trouwens die intro herrie uit op jullie site!!!!

Hey thanks voor het commentaar! zal nog een de bass onderdeloop nemen beetje eq'n hier en daar, dan is hij wat mij betreft wel af en kan hij weer de kast in tussen de rest van mn plaatjes! :koffie:

Origineel geplaatst door Jan VS. Jaap
Massive!

Zeer oke die track van je kan je zo tussen een setup pleuren.

btw wat is een setup eingelijk?? :confused:

Origineel geplaatst door Jan VS. Jaap
hoe zet je trouwens die intro herrie uit op jullie site!!!!

uhm niet...
wordt nog aan gewerkt, hij zit er al een jaar onder, ik irriteer mij ook al maanden ;)

(en dat op je eigen site, haha)

Het is nummer is enthousiast. Heeft een lekkere drive

De mix is niet goed. Sorry dat ik het zeg maar het zit echt niet goed.
Dat hij scheef zit swa. Maar de grote boosdoener is de kick die alles om zeep helpt.
Hij heeft een te lange decay die nog na dreunt. Plus de EQ en compressie d'rover kan ook veel beter. De attack van de compressie staat te aggresief denk ik wel. Daarom dat het midden nu ook zo geforceerd klinkt want die heeft daar last van.
Of je maakt hem korter of je laat hem zo maar dan minder hard plus ook een basgeluid die het goed aanvult. De bas die erin zit lijkt wel een halve lead zonder laag. Als je laagt met nog een bas kun je veel makkelijker het geheel beinvloeden.

Origineel geplaatst door fuse
Het is nummer is enthousiast. Heeft een lekkere drive

De mix is niet goed. Sorry dat ik het zeg maar het zit echt niet goed.
Dat hij scheef zit swa. Maar de grote boosdoener is de kick die alles om zeep helpt.
Hij heeft een te lange decay die nog na dreunt. Plus de EQ en compressie d'rover kan ook veel beter. De attack van de compressie staat te aggresief denk ik wel. Daarom dat het midden nu ook zo geforceerd klinkt want die heeft daar last van.
Of je maakt hem korter of je laat hem zo maar dan minder hard plus ook een basgeluid die het goed aanvult. De bas die erin zit lijkt wel een halve lead zonder laag. Als je laagt met nog een bas kun je veel makkelijker het geheel beinvloeden.

ja van 'mixen' heb ik nog niet veel kaas gegeten (zeg maar geen) doe het altijd maar een beetje of gevoel... zal me er toch maar eens in moeten gaan verdiepen. Heb de track al van mn mengpaneel afgehaald dus kan het allen nog maar in wavelab aan passen :( .... maar thanks voor t commentaar negatieve feedback heb je tien keer meer aan dan goede feedback!! :biertje:

Back