Hallo mensen.
Ik Heb zon beetje alles qua synthesizers en drum voor elkaar in mijn home studiotje
Maar nu wil ik uit gaan brijden met effecten.
Nu moet ik wel zeggen dat ik echt de ballen verstand van fx heb.wat extern betreft(hardware)
Ik wil gewoon beginnen met een galm aan te schaffen die ik op mijn synth geluiden kan gebruiken.
Maar ik wil er echt geen honderden euros voor betalen.
Want ik heb vorige week nog een jp8080 gekocht.
Dus ik heb niet zo veel te besteden voorlopig
Kan iemand mij een paar merken/types aanraden voor een redelijke prijs?
En oja,ik heb een analoog mengpaneel.kan ik dan ook die galm op meerdere kanalen tegelijk gebruiken?
het mengpaneel heeft voor elk kanaal 4 send en returns(wat ik nog nooit heb gebruikt)
Want ik heb tot nu toe alle effecten altijd via de computer toe gevoegd
Ik hoop dat iemand me goede raad kan geven.
alvast bedankt
Ik Heb zon beetje alles qua synthesizers en drum voor elkaar in mijn home studiotje
Maar nu wil ik uit gaan brijden met effecten.
Nu moet ik wel zeggen dat ik echt de ballen verstand van fx heb.wat extern betreft(hardware)
Ik wil gewoon beginnen met een galm aan te schaffen die ik op mijn synth geluiden kan gebruiken.
Maar ik wil er echt geen honderden euros voor betalen.
Want ik heb vorige week nog een jp8080 gekocht.
Dus ik heb niet zo veel te besteden voorlopig
Kan iemand mij een paar merken/types aanraden voor een redelijke prijs?
En oja,ik heb een analoog mengpaneel.kan ik dan ook die galm op meerdere kanalen tegelijk gebruiken?
het mengpaneel heeft voor elk kanaal 4 send en returns(wat ik nog nooit heb gebruikt)
Want ik heb tot nu toe alle effecten altijd via de computer toe gevoegd
Ik hoop dat iemand me goede raad kan geven.
alvast bedankt

... ik wil alleen even zeggen dat ik het niet perse voor de rev500 opneem omdat ik'm graag kwijtwil... dat is zeker niet het geval... ik heb nou eenmaal m'n zinnen gezet op een lexicon lxp15 en kan die niet betalen zonder 1 van m'n andere reverbs weg te doen, dus vandaar.... ik weet echter nu al dat ik'm wel ga missen alstie weg is.