[Deephouse/Uplifting] A nice feeling - meningen gezocht !

Hey alex,
Het eerste dat me opviel is dat de kick echt flink te hard in de mix staat.
Ik vind de piano in de 1e 3 minuten niet zo.
daarna wordt ie een stuk beter.
Ik hoor nu dat dat 1e paino stukje later terugkomt, ik vind het echt helemaal niks sorry.
De drums zijn weer ouderwets lekker!
Ik zou boven de subbas nog een octaaf je hoger een basslijn doen, er zit een beetje een gat nu.
Gitaartjes zijn lekker!
Nou dat was het wel zo'n beetje, al met al een aardige track, niet uitzonderljik. succes ermee!

Best een goeie track, ik vind vooral de layering van de pads mooi. Ik ben het wel eens met de vorige dat die piano niet zo is, ik vind hem kwa sound niet zo, en kwa ritmisch patroon (te hakkelend). Ik vind het niet slecht hoor, maar ik denk dat het beter kan

Het valt me bij al jouw house nummers op dat je wat mist in het lage mid gebied, de oplossing daarvoor is idd meer basslines gebruiken die het mid ook opvullen. Voor de rest meer percussie:
Toms, meer laag in de snare, conga's timbales etc etc

Waar heb je dit mee gemaakt?? Alleen software ofzo?? ( zo te horen wel )

Het piano'tje begint en je vreest dat het nooit meer op gaat houden. Wat ook ongeveer het geval is. Ik mis een mooie baslijn die wat diepte geeft aan het geheel. Het is wel mooie muziek om op de achtergrond te draaien als je een goed gesprek voert en de muziek een beetje onopvallend moet zijn.

zekers niet slecht.

Misschien zoals boven wordt vermeld: iets meer percussie en/of sub/bass line voor de opvulling.

Maar het is wel een relaxe track.

Ik hou eigenlijk helemaal nooit van pianootjes, ... maar deze vind ik juist l wel koel!
Verder vind ik 'm echt erg rielekst en na 1.30 kreeg ik echt even een hoofddouche!
Wat klassieke percussie zou nog wel kunnen, maar verder ... klaar!

Origineel geplaatst door bobaphat
Best een goeie track, ik vind vooral de layering van de pads mooi. Ik ben het wel eens met de vorige dat die piano niet zo is, ik vind hem kwa sound niet zo, en kwa ritmisch patroon (te hakkelend). Ik vind het niet slecht hoor, maar ik denk dat het beter kan

Het valt me bij al jouw house nummers op dat je wat mist in het lage mid gebied, de oplossing daarvoor is idd meer basslines gebruiken die het mid ook opvullen. Voor de rest meer percussie:
Toms, meer laag in de snare, conga's timbales etc etc

Waar heb je dit mee gemaakt?? Alleen software ofzo?? ( zo te horen wel )

yep, bedankt voor de tip, leuk te lezen dat je dat opvalt aan me nummers. :)

Origineel geplaatst door tragmadat
Ik hou eigenlijk helemaal nooit van pianootjes, ... maar deze vind ik juist l wel koel!
Verder vind ik 'm echt erg rielekst en na 1.30 kreeg ik echt even een hoofddouche!
Wat klassieke percussie zou nog wel kunnen, maar verder ... klaar!

Persoonlijk vind ik het pianootje ook erg fijn klinken, in alle jaren dat ik muziek maak vond ik dit het meest geslaagde soundje wat ik er ooit uit heb gekregen. Maar, 90% vind het poep, echt apart.

Das dan wel weer het leuke aan muziek. :bekdicht:

Back