Wie gaat er naar de Frankfurt Musik Messe?

Maks

Gromit the Evil Operator
Wie gaat er hier allemaal naar de Frankfurt Musik Messe? of naar de Namm (die van dit jaar zullen mss al onder weg zijn8o) )?

Ik ga dit jaar weer naar de messe...:)

8)

Attachments

• frankfurt20043.jpg
    frankfurt20043.jpg
    26,4 KB · Bekeken: 112
De Messe is ok als je op de Pro-dagen kan gaan.
Dus ook dit jaar ga ik weer met m'n ex-werkgever.
Ik hou nu éénmaal niet van vieze mondgeurtjes van (te) veel mensen die over je schouder
mee komen kijken als je één of ander ding staat uit te proberen.:r

Trouwens, de hostessen zijn ook veel gewilliger tijdens die dagen...:luv:

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
De Messe is ok als je op de Pro-dagen kan gaan.
Dus ook dit jaar ga ik weer met m'n ex-werkgever.
Ik hou nu éénmaal niet van vieze mondgeurtjes van (te) veel mensen die over je schouder
mee komen kijken als je één of ander ding staat uit te proberen.:r

Trouwens, de hostessen zijn ook veel gewilliger tijdens die dagen...:luv:

hehe:P

Ik was dit jaar wel weer eens van plan naar de Messe te gaan.
Even kijken of kaarten voor de pers/pro dagen beschikbaar zijn.

Oh ja, zijn er nog mensen met tips wat betreft accomodatie? (betaalbaar! :D)
Ik heb zelf de vorige keer iets met een jeugdherberg gedaan, dat was best aardig, maar toch nog een endje rijden.

Origineel geplaatst door Hanz

Oh ja, zijn er nog mensen met tips wat betreft accomodatie? (betaalbaar! :D)
Ik heb zelf de vorige keer iets met een jeugdherberg gedaan, dat was best aardig, maar toch nog een endje rijden.

haha, gelukzak. zo'n luxe:P
ik heb vlàk voor de deur geslagen, wel op de grond in de laadruimte van een stationwagen, hehe:D

Ik herinnerde me dat vorig jaar er reeds werd gemeld dat de Messe 2005 in Sint-Petersburg zou georganiseerd worden. Dat stond toen ook ergens op hun website vermeld en werd ook hier op het forum gemeld.

Op hun website staat er nu toch weer "Frankfurt" als locatie, wellicht was er niet veel animo voor Sint-Petersburg? Ach, als je toch graag ver wil reizen dan kan je nog altijd naar Music China in Shanghai. :D

Dat is een "extra" internationaal georganiseerde beurs in het buitenland, die Chinese en Rusische.

Als ik ga probeer ik de ICE te pakken, lijkt me wel zo rielekst :)

Btw: je kan altijd op vakdagen terecht als muzikant,kwestie van even een visite/busines-kaartje maken. Dit voor degene die denken dat er alleen maar handelaartjes mogen komen op de vakdagen.

Wat betreft toegangskaarten voor de vakdagen: in de voorverkoop zijn ze aanmerkelijk goedkoper dan aan de kassa. Laat iemand die bekend is met de Messe en er ook toegang toe heeft gewoon wat extra kaarten kopen, want kaarten, die nog geldig zijn en niet gebruikt, mogen worden teruggegeven, waarna het bedrag wordt teruggestort. Wil je wat meer info, bp me dan even...

Wat beteft accomodatie in Frankfurt: ik beschik over een 'geheim' adres, in Frankfurt en uitermate rustig. Dit logement is redeljk betaalbaar, maar daarover lopen de meningen natuurlijk uit een. Is € 40.- pp per nacht met ontbijt duur?

Moet je zo'n uitzicht uit je raam zien... Het paard dat praat met de tuinkabouter... Best goed spul, daar... In Frankfurt...

Wout

Attachments

• frankfurt200401.jpg
    frankfurt200401.jpg
    101 KB · Bekeken: 109
Origineel geplaatst door Yawgmoth
... Maar voor €10,- wordt je met de taxi voor de deur afgezet.

Kaarten in de voorverkoop zijn geldig voor de heen- en terugreis met de U-bahn!

Wout

Heeft er iemand al voorpret?

Nog effe en dan gaan er weer vooraankondigingen komen van wat er allemaal gaat komen.

Kan echt niet wachten hoor! :)

kunnen we dit jaar niet met de bus van musicstorekoeln? dan weet ik wel waar ik blijf slapen.

Origineel geplaatst door fuse
Heeft er iemand al voorpret?

Ik heb dezelfde kriebels als voor het schoolreisje, vroeger :) Maar we gaan dan ook met een stel vrienden en vriendinnen. En we gaan Hakse eten!

Wout

De eerste dag is geweest maar ben eigenlijk blij dat ik niet gegaan ben.
Wat weinig nieuws zeg.

Of the best is yet to come?

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik heb dezelfde kriebels als voor het schoolreisje, vroeger :) Maar we gaan dan ook met een stel vrienden en vriendinnen. En we gaan Hakse eten!

Wout

Eet je deze met of zonder scheerapparaat? Een echte hakse is met haar :biertje:

Back