ponchovogel
vers als belegen brood
Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd met xp.
Hiervoor draaide XP met cubase zonder problemen, ook werd mijn m-audio usb keystation 61 herkend door cubase.
Nu start ik cubase op en kan ik mijn keyboard niet meer selecteren, heel vreemd.
Heb de up to date drivers op de site van m-audio proberen te vinden maar ook deze zijn onvindbaar al staat er iets over de radium 49...
Maar met deze driver gebeurt er niks en wordt er gewoon om de cd gevraagd met drivers die ik dan maar weer gebruik.
Het rare is dat dit gebeurt is na de nieuwe xp instalatie en dit nooit had....
Zou het aan de drivers kunnen liggen, zo ja wie weet er een partij goede.
Of is het misschien de usb poort ofzo??
In systeem wordt nu wel mijn keyboard herkent maar blijft er een usb controller staan die ik niet kan installeren.
Wat dit is weet ik niet maar bij deze kan ik geen drivers selecteren.Als ik mijn keyboard loskoppel en alle usb poorten openlaat blijft er in apparaat beheer een vraagteken staan op usb controller.
Misschien heeft t er niet mee te maken maar ik meld dit iig.
Ook als ik een synthsoftwaar open kan ik niet spelen op keyboard.
vreemd allemaal weer....
Hiervoor draaide XP met cubase zonder problemen, ook werd mijn m-audio usb keystation 61 herkend door cubase.
Nu start ik cubase op en kan ik mijn keyboard niet meer selecteren, heel vreemd.
Heb de up to date drivers op de site van m-audio proberen te vinden maar ook deze zijn onvindbaar al staat er iets over de radium 49...
Maar met deze driver gebeurt er niks en wordt er gewoon om de cd gevraagd met drivers die ik dan maar weer gebruik.
Het rare is dat dit gebeurt is na de nieuwe xp instalatie en dit nooit had....
Zou het aan de drivers kunnen liggen, zo ja wie weet er een partij goede.
Of is het misschien de usb poort ofzo??
In systeem wordt nu wel mijn keyboard herkent maar blijft er een usb controller staan die ik niet kan installeren.
Wat dit is weet ik niet maar bij deze kan ik geen drivers selecteren.Als ik mijn keyboard loskoppel en alle usb poorten openlaat blijft er in apparaat beheer een vraagteken staan op usb controller.
Misschien heeft t er niet mee te maken maar ik meld dit iig.
Ook als ik een synthsoftwaar open kan ik niet spelen op keyboard.
vreemd allemaal weer....