Alexandre Redwood
Back in town
Nou... hier is ie........
Ik kan mijn hoofd erover blijven breken.....
Ik heb best wat leuke gear staan, muziek is erg belangrijk voor mij, muziek maken doe ik als hobby, en zou er niet eens geld mee willen verdienen.
Maar door een aantal nieuwe dingen in mijn leven, heb ik weinig tijd, ERG weinig tijd.
En de laatste 2 maanden heb ik mijn gear niet eens aangeraakt.
En zoals het er nu uitziet komt dat het komende jaar ook niet, het staat mij zelfs in de weg bij, wijze van spreken.
Maar nu weer ik niet wat ik moet doen, alles verkopen? alles bewaren?
Kom er niet uit, vind het zonde dat het nu staat stof te verzamelen, maar straks ga ik het missen?
Maar goed... ik weet het dus niet meer....
Iemand een mening die kan helpen aan mij een duw in de juiste richting kan geven?
thnx
Ik kan mijn hoofd erover blijven breken.....
Ik heb best wat leuke gear staan, muziek is erg belangrijk voor mij, muziek maken doe ik als hobby, en zou er niet eens geld mee willen verdienen.
Maar door een aantal nieuwe dingen in mijn leven, heb ik weinig tijd, ERG weinig tijd.
En de laatste 2 maanden heb ik mijn gear niet eens aangeraakt.
En zoals het er nu uitziet komt dat het komende jaar ook niet, het staat mij zelfs in de weg bij, wijze van spreken.
Maar nu weer ik niet wat ik moet doen, alles verkopen? alles bewaren?
Kom er niet uit, vind het zonde dat het nu staat stof te verzamelen, maar straks ga ik het missen?
Maar goed... ik weet het dus niet meer....
Iemand een mening die kan helpen aan mij een duw in de juiste richting kan geven?
thnx
dan kunnen we een bezoekregeling treffen
.
HOU ze in de gaten hè!! (en verkoop vooral je gear niet, sla het desnoods op)