elektro trackje van mij (remix)

Hay

Te gekke sounds keoman

ik zit er een beetje doorheen te spelen
goed hoor ,
zuivere opname

Greetz Turtel8D

Ps wel vreemd dat niemand heeft gereageerd,
het is een vet trackie

Voor wat hoort wat ;)
De eerste minuut was het even onduidelijk wat er zou komen, ik ben niet echt into lowfi-geluidjes.
Maar ik vind de opbouw verder heek leuk en die 303 op ong. 3 min is echt vet!
Verder zou ik zeggen iets meer bassdrum, maar ik geloof dat meer smaak dan tip is, vooral aangezien jij het tegenovergestelde adviseerde bij mijn trackje.

:mega:

Die geluiden zijn echt tof.
dat digitale gepiel. :L

Het is wel totaal iets anders dan ik maak.

Dus mag er van mij ook wel wat variatie in de bassline.
Later in het nummer stoort mij dit helemaal niet meer, maar vind ik wel dat er iets meer variatie in mag in z'n geheel.

Bv. meer snares plaatsen,
of dat stukje op het einde dat moet vaker terugkomen ofzo, de laatste 4 tellen van een maat.

Origineel geplaatst door tragmadat
Voor wat hoort wat ;)
De eerste minuut was het even onduidelijk wat er zou komen, ik ben niet echt into lowfi-geluidjes.
Maar ik vind de opbouw verder heek leuk en die 303 op ong. 3 min is echt vet!
Verder zou ik zeggen iets meer bassdrum, maar ik geloof dat meer smaak dan tip is, vooral aangezien jij het tegenovergestelde adviseerde bij mijn trackje.

:mega:

LOL! en tja... die bassdrum... als je de track maar hard genoeg zet hoor je'm wel ;)

ik heb gelijk maar ff al je traxx geluisterd. je hebt een goede "eigen" sound en dat is ijzersterk. persoonlijk vind ik dat electro altijd wat meer mag "hakketakke" , ik bedoel korte/puntige sounds en baslines zonder langgestrekte dichtsmeer-sounds. dan wordt 't voor mij altijd net wat energieker/dansbaarder. jouw sound is gewoon erg goed om relaxed op te knikken en voorzichtig de voetjes te bewegen. goed gedaan kerel, twee duimen op:okdan:

@mexes... bedankt voor het luisteren

@cirkelzaag... die andere tracks op die webpage zijn (helaas?) niet van mij, maar allen remixen van the weedj's door andere lui.... vind ze zelf stuk voor stuk erg goed.
leuk om te weten misschien is dat die andere tracks voor zover ik weet alledrie in ableton zijn gemaakt, terwijl ik de mijne nog op den ouderwetschen manier heb opgenomen (jammen/arrangeren op het mengpaneel)

mensen, bedankt voor al de positieve reakties!

@fuse; heel tof dat je de moeite hebt gedaan, het klinkt zeker subtiel beter maar het is jammer dat je alleen een al gemasterde mp3 tot je beschikking had, want de artifakts van mp3 naar wav en weer terug naar mp3 denk ik ook wel te kunnen horen. welke plugs heb je gebruikt voor mastering?

@dob; ik vermoed dat het idd sid sounds zijn, maar ik heb ze als samples aangekregen dus weet het niet zeker.

Origineel geplaatst door cirkelzaag
eeeh fuse ik moest er wel zo'n 10 db 80hz bij draaien op m'n mixert om 'm echt vet zompig te maken. ik vinnum wat scherp.

Hij moet ook nog op kleine kutcomputer speakers te luisteren zijn, kan het laag dan echt niet zo hoog oppompen zonder dat de hele mix in elkaar stort. En qua scherpte had ik al wat hoog weggedraaid maar het is nou eenmaal zo gemixed/gemastered. En gemasterde muziek nog een keer masteren blijft moeilijk. Als ik er langer voor zou gaan zitten zou het vast wel beter worden maar ik doe het voor de lol en om je een beetje te helpen om je mix te laten horen zoals hij zou kunnen klinken.

@koediman

Veel plugins :D

Hay

hay koeidman( jaha nu schrijf ik het wel goed )

ik kon het niet laten, maar heb er ook een kleine remix van gemaakt:stupid
ik weet niet of het nog tekno is
met de sse en arp

als jij het goed vindt kan ik hem hieronder posten
je mag niet ongevraagd iemands trackie bewerken en openbaar maken

Greetz Turtel :peukie:

Origineel geplaatst door turtel
Hay

hay koeidman( jaha nu schrijf ik het wel goed )

hehehe... bijna goed zul je bedoelen :D

maarreee... ik en de echte "eigenaar" van de rechten (het is een remix tenslotte) maken ons allebei voor geen meter druk om copyright, dus posten die track!!

Back