duizendenéén gratis effect plugins?!

MOON

Stamgast
Mooie lijst en goeie link. :)

oke dan, maarre een hele domme vraag misschien. ik heb cubase op de mac osx, en ik heb een effect plugin gedownload. hoe krijg ik die in cubase? ik bedoel tussen de andere vst's?

oke dan, maarre een hele domme vraag misschien. ik heb cubase op de mac osx, en ik heb een effect plugin gedownload. hoe krijg ik die in cubase? ik bedoel tussen de andere vst's?

Ik werk met Logic op een Mac maar volgens mij moet je de plug-in als volgt installeren op je Mac.

HD->Library->Audio->Plug-ins->Vst

Dit zou moeten werken maar heb dus geen cubase maar dat maakt denk ik ook niet uit.

Give it a try.

s6

Dank u voor deze link! :okdan:
Z'n tracks vind ik nogal wisselen in kwaliteit, Breathing is erg sfeervol en Shong Part 2 is ok.

Origineel geplaatst door Lacertus
beter als een hééél lang lijstje! Sjongejonge! Als je die allemaal wilt uitproberen, ben je wel ff bezig... =)

Net daarom. Kan jij het even voor iedereen hier doen ? Wij wachten vol spanning.

Fijne link.:okdan:

Zou wel mooi zijn als je een lijst zou maken van alle plugs met je eigen bevinding erbij,zodat de rest van de forumleden er ook nog wat aan heeft. Neem desnoods een weekje vrij,is gewoon even een weekje de tanden op elkaar en even doorhalen maar dan heb je ook wat. Is tenslotte nog wel te doen,als je gewoon elke dag een groot aantal plugs installeerd en uitprobeerd dan moet het in een weekje best lukken.

Koop desnoods een doosje lekkere wijn en wat knabbels,maak er gewoon een leuk weekje van. Pc naast het bed en hoppa.

Succes,neem van mij maar aan dat het best zal lukken.

Ik wacht in volle verwachting af:luv:

Je kunt ook als cross reference de Kvr-vst site gebruiken.
Daar staan ook reviews van veel van deze plugins.

Degene die ik kan aanraden zijn Fish fillets en Linplug voor compressie.
Voxengo spectrum analyzer is ook hendig.
Sir voor de convolutie galm.

Origineel geplaatst door Ensemble
Ik werk met Logic op een Mac maar volgens mij moet je de plug-in als volgt installeren op je Mac.

HD->Library->Audio->Plug-ins->Vst

Dit zou moeten werken maar heb dus geen cubase maar dat maakt denk ik ook niet uit.

Give it a try.

s6
yeah thnx 't werkt, ik zat in alleen in de verkeerde library te zoeken.

Dit is een leuk lijstje, maar ik kijk en zoek toch liever bij kvr-vst.com, de zoekfunctie aldaar is een stuk flexibeler en beschrijvender...

Ik wil namelijk altijd weten of een plugin met hoe-heet-die-meuk-ook-alweer oh ja: SynthEdit :( dat vind ik dus echt waardeloos :r

Origineel geplaatst door jgeers01
Nee hoor, alhoewel in de minderheid, ook voor de Mac!

Goeie link! Jammer dat ze geen user ratings hebben...

ja man, veel mensen hebben nu ook meteeen zijn nummers geluisterd heeel veel
sneaky manier om je shit te verspreiden

Back