[Trance] Stolen Heart

Sorry, maar dit heeft echt niets met trance te maken, dit is pure italo/eurodance.
Op zich leuk gedaan, laat het alleen wat meer beuken, ergo hardere sounds gebruiken.

Als je die stemmetjes met autotune wil doen kan je de vocals beter eerst licht door
autotube halen met een minder drastische instelling en zodra ze dan zuiver zijn nogmaals
op de snelle stand. Op die manier krijg je die typische vocals.

Wel een leuke poging hoor, luister ook eens naar Dreamland van DJ Ross als je die kant op wil.

Ik vind hem erg goed klinken. De lead sound heb je die met een novation gemaakt?

Hay

ik heb niet zo veel op van die gezongen dancemuziek

maar dit klinkt toch wel goed , ik zou die stem nog meer robotachtig maken

zulke plaatjes draaien ze toch op tmf

Greetz Trutel8D

Netjes gemaakt.

Als ik een tip mag geven. Die stem valt nu een tikkie weg. Als je er meer midhoog bij EQ'ed krijg je hem wat helderder en hoor je hem een tikkie beter.
En over die piano is een stereo galm net ietsje mooier. (of je faked het met een stereo delay)

Goed, dit is totaal niet mijn muziek, maar ik zal proberen een objectief oordeel
over deze track te vellen waar je misschien ook wat aan hebt.

Ik heb vnl. problemen met de vocal.
Die klinkt te ge-autotuned en de zanglijn vind ik zeurderig en te monotoom, hij zou ergens de hoogte in moeten gaan.
En je moet hem zoals turtel zei meer robot-achtig maken, of je moet hem juist wat natuurlijker maken.
Ook de uitspraak is te Nederlands, moet beter kunnen.

Verder denk ik dat om een echte hit te scoren er nog wat meer leven in moet worden gebracht,
meer variatie, dynamiek, want het is nu nog te vlak in z'n geheel.

Succes ermee... en lang leve TMF :erm:

Back