Intro:
Klinkt inderdaad filmachtig. Ik zou zelf niet zoveel reverb gebruiken, en bij de belletjes juist wel. Het moeilijke met deze klanken is dat je ergens heen moet en de intro lukt dan wel, maar wat komt daarna? Soms helpt het een scene in te beelden.
Myst:
Ik zou de viool meer dynamiek geven door de velocity wat meer te spreiden, hij begint nu een beetje hard, wel een mooie sample! Je kunt ook de violen meer pannen, dat geeft ruimte waar ze overlappen. Dus de ene iets links zetten en de andere rechts.
Themaatje is leuk, maar je zou er nog meer in kunnen opbouwen, de violen langzaam in laten komen, evt. een hobo op laten komen en de onvermijdelijke French Horms kwintklanken (bv EB) laten blazen.
Wat ik bedoel is dat de melodie wel iets opbouwt maar qua volume te weinig. Verder is de timing wel erg MIDI... beter is met de viool meer te slepen en niet precies op de tel naar een nieuwe noot te gaan, soms is het ook leuk de 2e partij telkens van noot te wisselen als de ene juist niet wisselt en andersom, dan wordt het een kat-en-muis spelletje.
Succes!