zoe is een bikkel.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Twin-x

Gedeactiveerd account
Ik vind details leuk.

zoe komt net zijn bed uit geen zin om koffie te zetten "waarschijnlijk erg duf" maar wat ie wel doet is direct reageren op mijn mail "mijn dank" en hup gelijk het synthforum aan.

Immers er is hier geen enkel lid die iets wil missen ;)

Zijn er nog meer van die extremo's hier? Ik weet dat matt s'nachts om 4 uur nog online is. "En hij heeft niet eens nachtdienst"

Ik zit hier van 8:00 tot laat, extreem genoeg? :P

(Met dank aan m'n werkgever)

Jip dat valt mij al op jij bent het meeste online van iedereen.
Als je nu ook nog es de meeste synth kennis had :P

sssst, dat doe ik hier op ! althans ik ga uit van jullie kennis..

nu jullie nog leren tracks te maken.. >:|

hehehe ik ben 24/7 ingelogd op het forum en druk soms om de x aantal minuten op refresh. als ik wakker word s'ochtends of s'middags loop ik via me tandenborstel naar me server scroll met me muis terwijl ik de power van me monitor aan zet. om vervolgens me mail te lezen forum te kijken en op irc te kijken en ja ook ik stap soms in me slaapeloosheid uit me bed naar me pc toe.

ben ik verslaafd ?

greets mono

hee om 4 uur 's nachts moet er ook ge-moderate worden :)

Ik doe ook mijn best om mijn werk met het forum te combineren :)

Maar een ding snap ik niet.

zoe komt net zijn bed uit geen zin om koffie te zetten

Hoe weet jij dat van zoe? Was je erbij? En wie bedoel je... Zoe als bekend op het forum of zijn kind..

Ik zit slechts 33,6 uur per week op het forum (goh das net zoveel als ik werk per week...). Post niet veel maar doe wel veel forumlurken.

Slapen?

Is dat als je met de rechthoekjes op je voorhoofd wakker worden achter je synth cq knoppenplank? :D

Nu nog een smoes verzinnen voor bij m'n baas. Dat van die kater werkt niet meer. ;)

ik merk ook dat ik steeds meer begin te o-h-en op het forum, dan dat ik daadwerkelijk muziek aan het maken ben.....

Origineel geplaatst door matt second
hee om 4 uur 's nachts moet er ook ge-moderate worden :)

Oh, was jij dat... Zit ik een lang, positief getint verhaal te schrijven over die ene winkel en dan wordt dat verhaal tot 2 keer toe verbannen naar cyberspace. Aaaaaargh! :engel:

Re: zoe is een bikkel.

Origineel geplaatst door Twin-x
Ik vind details leuk.

zoe komt net zijn bed uit geen zin om koffie te zetten "waarschijnlijk erg duf" maar wat ie wel doet is direct reageren op mijn mail "mijn dank" en hup gelijk het synthforum aan.

Immers er is hier geen enkel lid die iets wil missen ;)

Zijn er nog meer van die extremo's hier? Ik weet dat matt s'nachts om 4 uur nog online is. "En hij heeft niet eens nachtdienst"

het is nu 19.00 uur en ik ben een beetje wakker lekker al een broodje op en ondertussen een battarijbord van een polysix gerepareerd die vanmiddag langs werd gebracht
en die jongen kocht ook nog eens een polysix bij me

ondertussen ga ik maar even wat plannen voor deze week ik heb het nog hooi druk met alles maar de computer staat altijd wel aan hoor én als ik s'ochtens thuis kom dan surf ik ook nog even langs het forum maar dan ligt iedereen toch te slapen op soms een enkeling na

ik moet nu maar eens koffie gaan zetten (zoals BOEMTJAK altijd zegt : even aan het zwarte goud)
:) :) :) ;)

Origineel geplaatst door Twin-x
zoe van forum ik had m vanmiddag aan de telefoon.

en dat je ophing ging de phone weer en had ik de andere jefrey aan de telefoon toeval

Origineel geplaatst door Boemtsjak

Oh, was jij dat... Zit ik een lang, positief getint verhaal te schrijven over die ene winkel en dan wordt dat verhaal tot 2 keer toe verbannen naar cyberspace. Aaaaaargh! :engel:

nope it wasn't me

Hah! ikke ben ook verslaafd, op mijn werk heb ik het forum ALTIJD open staan (werk van 9 tot 1/2 6 of van 1/2 1 tot 9)

en dan ook nog eens als ik wakker wordt gelijk naar de pc om DSF te openen en ook nog als ik thuid kom van het werk :)

Alleen niet tijdens het slapen *D

Jullie zijn beter als The Gas Station! :halleluja:

Origineel geplaatst door STicKX
Hah! ikke ben ook verslaafd, op mijn werk heb ik het forum ALTIJD open staan (werk van 9 tot 1/2 6 of van 1/2 1 tot 9)

en dan ook nog eens als ik wakker wordt gelijk naar de pc om DSF te openen en ook nog als ik thuid kom van het werk :)

Alleen niet tijdens het slapen *D

Jullie zijn beter als The Gas Station! :halleluja:

Om te openen ??? MIETJUH 8P

Als je echt verslaafd ben staat ie al open :duivels:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back