D
Deleted member 18007
Guest
Nou....
Voor het eerst überhaupt iets opgenomen. Het is helaas niet echt een track geworden. Het brouwsel duurt 17 minuten.
Mijn eigen opbouwende kritiek op het nummer "Happy Posse Retrofit"
Negatief:
-te lang voor een track
-te vaak aan de knoppen
-tijd voor een limiter compressor (zoals een maatje zou zeggen ;-) )
Positief:
....hee... iedere trotse ouder zegt toch ook dat zijn/haar baby de mooiste op aarde is
Maar goed, ik zou graag van jullie forumleden horen wat jullie hier van vinden. Spaar me wel een beetje (moddergooien) Voor het eerst dat ik iets aan publiek laat horen. Primeurtje dus.
Gebruikte Gear:
TR-707
EF-303
D2
EA-1
Behringer 1202
Aiwa AM-F5 Minidisc (opname)
Software:
Soundforge (om het in MP3 formaat te knallen)
Filezilla (om het bestand te uploaden)
Mozilla (om een draadje in dit forum te spannen)
http://www.monologic.nl/Happy Posse (retrofit).mp3
Voor het eerst überhaupt iets opgenomen. Het is helaas niet echt een track geworden. Het brouwsel duurt 17 minuten.
Mijn eigen opbouwende kritiek op het nummer "Happy Posse Retrofit"
Negatief:
-te lang voor een track
-te vaak aan de knoppen
-tijd voor een limiter compressor (zoals een maatje zou zeggen ;-) )
Positief:
....hee... iedere trotse ouder zegt toch ook dat zijn/haar baby de mooiste op aarde is
Maar goed, ik zou graag van jullie forumleden horen wat jullie hier van vinden. Spaar me wel een beetje (moddergooien) Voor het eerst dat ik iets aan publiek laat horen. Primeurtje dus.
Gebruikte Gear:
TR-707
EF-303
D2
EA-1
Behringer 1202
Aiwa AM-F5 Minidisc (opname)
Software:
Soundforge (om het in MP3 formaat te knallen)
Filezilla (om het bestand te uploaden)
Mozilla (om een draadje in dit forum te spannen)
http://www.monologic.nl/Happy Posse (retrofit).mp3
,

) ook in de ICT en vond het ook altijd vervelend om achter de monitor te hangen na mun werk. Maar zeker voor mastering e.d. ontkom je daar gewoon niet aan. Wat je ook bijv kunt doen is het "creatieve" gedeelte, geluidjes maken, grof sequencen e.d. op werkdagen en in het weekend verder pielen.