Klussen met studio's

Gaaf !
Damn, die foto's van die studio in Californie (Sjoko Studio's - wat een naam :D ).....krijg er ontzettende zin in de zomer van !!

Hehe... die van The Beach (1e link) zijn een drama... Foam everywhere. Het ziet erui alsof het enorm muf ruikt daar. Of misschien dat de hash daar bovenuit steekt qua luft... :D

Peace man....idd. een hashie hippie hok.
Wel lekker inbraakgevoelig, zo'n houten kot ergens in de bushbush.
Ik vind het niet gek dattie z'n exacte locatie niet vermeldt 8)

En dan zijn ze verwonderd als er eens een hurricane langskomt er niet veel meer overeind blijft. Misschien moeten we nu toch dringend Bob de Bouwer als missionaris naar de overkant van de grote plas sturen zodat hij daar de bakstenen kan introduceren :D

Pic16.jpg

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Gaaf !
Damn, die foto's van die studio in Californie (Sjoko Studio's - wat een naam :D ).....krijg er ontzettende zin in de zomer van !!

... Een zomer in California ... :z

Nou, een "homestudio" zou ik dit al niet meer durven noemen.

En ik die dacht dat ik goed bezig was...

Attachments

• cr_horiz1.jpg
    cr_horiz1.jpg
    31 KB · Bekeken: 150
En als dit de definitie is van "homestudio", dan ben ik wel heeel goed bezig...:D

Attachments

• harpview.jpg
    harpview.jpg
    19,6 KB · Bekeken: 154
Origineel geplaatst door Soundtrooper
Gaaf !

Ik krijg vooral zin in Sjoko zelf ...:D

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ik krijg vooral zin in Sjoko zelf ...:D

Anders ik wel, waar zijn we toch mee bezig, die klotesynths?! Wijven, dat is je ware!

Eeehm... sKeLeTvM & Leo....

Sjoko is een manneke. Ik neem aan dat jullie Uru bedoelen?

Of..... :o: }:|

Origineel geplaatst door High deciBel

:bekdicht: ..............:dubbel:

Normaal gezien om kastresonanties tegen te gaan,
maar in het geval van de Mackies, met passieve radiator aan de achterkant....:confused:

Origineel geplaatst door High deciBel

is uru da schatje op de foto? dan heb je gelijk.
ach, ik zeg ook maar wat, de realitieit is dat ik een al wat uitgezakte getrouwde man van 44 jaar ben, niet al te knap, wel lief, maar ook nog 's met 2 kinderen.
net of zo'n heerlijke vrouw daar op zit te wachten. dacht het niet!

maar goed, dromen mag hè?!

lachen, daar staan nog foto's op van toen mijn studio net gebouwd was. Intussen wel een en ander verandert...toch maar eens een update sturen!

Back