[track] zomer in me bolllll....

RJen

!
was begonnen met ambient maar heb er per ongeluk tra... :r
eehh... tran..... :bekdicht: ...... TRANCE van gemaakt...............

maar geen echte trance, hè. beetje sunclub-stijl. kaas met de grote K zeg maar.

aanschouw en laat je gaan!!! ;)

trance dus.........

nou, 't klinkt niet slecht hoor, maar echt orgineel is het nou ook weer niet.
't klinkt als een mengeling van de sunclub en nog een ander trance-nummer..

en ik hoor een hele hoop melodieën, maar 't is nog niet echt 1 geheel.
ook de drumroffels kunnen beter en orgineler.

't is wel vrolijk iig :)

Klinkt leuk en fris. Alleen die 5e, 6e en 7e akkoorden in je akkoorden loopje zijn volgens mij de foute akkoorden. Klinkt vals.

moet er nog een einde aan denken jullie of kan een fade out ook wel?

btw volgens mij zitten er geen valse accoorden in, alleen zit er af en toe een string door heen die op f en g blijft en die zit niet de hele tijd in harmonie met de accoorden, maar dat vind ik zelf nog wel kunnen.

tja, weinig origineel idd. Het spreekt mij persoonlijk absoluut niet aan. Het is wel een vrolijke track geworden.

persoonlijk vind ik mijn poging om een afgezaagd radio 538 nummertje te maken wel geslaagd, toch?!

zelf zou ik de beat breder laten klinke, de rest van de geluiden klinken ook heel breed...alles iets minder schel laten klinken...

ik luister geen 538 omdat daar de hele dag van dit soort vrolijke deuntjes gedraaid worden ;) :)

Voor trance wel erg moeilijk. ;)

Het refrein is leuk alleen de intro is te lang en de opbouw later is wat verwarrend.
Misschien dat een korte intro en dan metteen doorstoten naar het refrein een lange break met climax en weer dat refrein maar dan heftiger en dan snel kappen eerder in de buurt van een doorsnee nummer komt.
Misschien is dit dan juist leuker omdat het anders is. ;)

De drumgeluiden vind ik niet zo eigenlijk. Met name de kick mag wel wat zwaarder. En een wat duidelijker baslijn.

Back