da goose DaGooseMusic.nl Lid sinds 16 september 2001 Berichten 1.914 Locatie HI Ambacht 5 februari 2005 #1 een beetje deep dish achtige track.. Wilde hem wel ff laten horen hier.. bij deze dus... trackje
Tactic Ouwe rot Lid sinds 20 oktober 2002 Berichten 1.289 Locatie Sneek 5 februari 2005 #2 Ik mis een melodie. Kan zijn dat het te diep voor mij is , maar de voor mij belangrijke mee-neurie faktor mist voor mij...
Ik mis een melodie. Kan zijn dat het te diep voor mij is , maar de voor mij belangrijke mee-neurie faktor mist voor mij...
quifster Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 januari 2003 Berichten 6.366 5 februari 2005 #3 track loopt lekker door maar heeft naar mijn mening totaal niets met deep dish te maken kwa stijl.
V virkaz Ouwe rot Lid sinds 24 juli 2002 Berichten 4.115 6 februari 2005 #4 Het loopt wel lekker door, maar ik mis een melodieus iets. Maar tja misschien is dat wel de bedoeling van deze track om geen melodie te hebben.
Het loopt wel lekker door, maar ik mis een melodieus iets. Maar tja misschien is dat wel de bedoeling van deze track om geen melodie te hebben.
mikemix push the button! Lid sinds 6 augustus 2002 Berichten 5.662 Locatie Easthouse © 6 februari 2005 #5 Vind hem wat vlak qua sound (mp3?). Verder een hele dikke track, dansen met die handel !! Geen melodie svp
Vind hem wat vlak qua sound (mp3?). Verder een hele dikke track, dansen met die handel !! Geen melodie svp