Dr. Lektroluv

Maks

Gromit the Evil Operator
Hi
Even een thread rond the doctor;)
elektro dj('s) met ondertussen 5 compilaties.
Men zegt dat the doctor meerdere mensen zouden zijn die hetzelfde masker dragen
http://www.lektroluv.be
Wie weet er meer van deze man(nen) dan de gemiddelde mens?:)

maakt me niets uit wie het is, als ie maar die compilatie maxi's blijft maken;)

Ik snap niet hoe het zo geheim blijft...maar blijkbaar is de geheimzinnigheid een beetje de bedoeling.
't Is in elk geval maar één persoon maar eigenlijk een techno Dj die al heeeel lang meedraait in Belgie.
Ik draaide ooit samen met hem (maar dan zn techno alter ego) en verzorgde de visuals bij zn optreden op Pukkelpop en weet wel wie het is...
Maar, ik zal het mysterie maar mee in stand houden en de naam voor mezelf houden, sorry.
Maar ik vermoed dat als je écht zou gaan zoeken op't net, er wel zou achter kunnen komen.
Ach, 't is natuurlijk een gimmick heel het maskergedoe, maar ik kan je verzekeren dat de arme man serieus moet zitten afzien en zweten tijdens zijn set...maar bon, 't zal wel zeker een leuke bijverdienste zijn, een uurtje of twee de dokter uithangen...

Volgens mij staat ergens in het 3voor12 archief of op dit forum een foto van hem zonder makeup en ook z'n echte naam erbij. Maar ik zou niet weten waarom dat interessant is. Wat interessanter zou zijn is de vrag wanneer ie met die poppenkast stopt.

wat maakt het nou uit, serieus. Als je zijn samplers hoort kan het je geen fuck meer schelen

Origineel geplaatst door seiko
Ik snap niet hoe het zo geheim blijft...maar blijkbaar is de geheimzinnigheid een beetje de bedoeling.
't Is in elk geval maar één persoon maar eigenlijk een techno Dj die al heeeel lang meedraait in Belgie.
Ik draaide ooit samen met hem (maar dan zn techno alter ego) en verzorgde de visuals bij zn optreden op Pukkelpop en weet wel wie het is...
Maar, ik zal het mysterie maar mee in stand houden en de naam voor mezelf houden, sorry.
Maar ik vermoed dat als je écht zou gaan zoeken op't net, er wel zou achter kunnen komen.
Ach, 't is natuurlijk een gimmick heel het maskergedoe, maar ik kan je verzekeren dat de arme man serieus moet zitten afzien en zweten tijdens zijn set...maar bon, 't zal wel zeker een leuke bijverdienste zijn, een uurtje of twee de dokter uithangen...

respect...

hehe, wat een gedoe hier8)

Ik snap niet hoe het zo geheim blijft...

Daft Punk. Bijna niemand kent hun gezichten... Lektroluv is lang niet de enige.

Snel erbij zeggen dat Daft Punk toch niet te vergelijken valt met Lektroluv :P. Althans dat vind ik.

Origineel geplaatst door Steven V
Daft Punk. Bijna niemand kent hun gezichten... Lektroluv is lang niet de enige.

.
daftpunk.jpg

Re: Dr. Lektroluv

Leuke cd's, lekkere muziek. Voor de rest interesseerd 't me niet zo. 't Gaat mij 90% om de muziek, en niet om de artiest.

Bon Chinetti, goed zo !
Ik hoop dat je jezelf nu een pak beter voelt nu je de naam en info hebt kunnen sharen.
Ach ja, je verkleden is 'stom' en daar gaat het bij DJ's in principe niet om.
Maar is techno/electro/... voor de jeugd van nu, niet hetzelfde als voor sommige 'ouderen' onder ons (ben er 35 btw) een concert als wij jong waren ? tja, Lee Perry verkleed zich ook wel, t maakt em niet echt slechter en t is niet voor zn kleding dat ik naar zijn concerten ging/ga; idem voor Front242 enz enz ... verkleedpartijtjes op het belachelijke af (of lopen die dag in dag uit in een soort van camoeflagelegerpakken rond ?)
Weinig mensen zie je op een podium exact met hetzelfde aan als waar ze enkele uren ervoor mee over het straat liepen hoor, ok een masker is misschien dan weer het andere extreem; maar misschien moet je het de man zelf eens vragen wat zijn motivatie is ?
En begrijp me niet verkeerd, ik trad vroeger op samen met artiesten als Riou, Starfish Pool, de Bunkerzooi (Unit Moebius, Rude 66) ... geen verkleedpartijtjes maar wel muziek dus voor mij HOEFT het verkleden niet hoor...maar om enkel op basis daarvan mensen af te kappen en slecht te vinden...een heel grote reden waarom ik me uit heel de scene als live artiest en Dj heb teruggetrokken is gewoon omdat het allemaal zoveel met de 'looks' ,'attitude' en 'grote mond' begon te maken te hebben ... en ik leefde in de waan dat enkel de muziek telde.
BTW ben zelfs geen fan van Dr Lektroluv maar probeer wel een beetje de 'leven en laten leven' gedachte uit te dragen, da's al ;-)

Bon Chinetti, goed zo !
Ik hoop dat je jezelf nu een pak beter voelt nu je de naam en info hebt kunnen sharen.

Ik hoop dat ik je verkeerd begrijp, maar de eerste de beste google noob kan met het grootste gemak achter deze info komen. Doe nou niet alsof Chinetti zijn mond voorbij praat of dat het hier om een Belgisch staatsgeheim gaat. :maffia:

tja, je hebt vermoedelijk wel gelijk...vraag me dan alleen af waarom de topicstarter hier niet zelf kon achter komen
ach ja, whatever

Back