[track] "geef eens een getal tussen blauw en geel!" riep het touwtje springend konijn

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
[track] "geef eens een getal tussen blauw en geel!" riep het touwtje springend konijn

konijn

hij is iets minimaler dan mijn gewoonlijke dingetjes. met minimaler bedoel ik minder melodietjes door elkaar. maar dat was ook de bedoeling.

NEEEEEEEEEEEEE

Dit is de ZIEKSTE titel tot nu toe!
Ik check hem later vanavond maar dit moest ik effe kwijt.

-C-

Ik vinnem cool :)
tJumpRope.gif

heerlijk nummertje! :dj:

is dit een begin of is het nummer al af (anders wil ik hem helemaal horen :P)

klinkt :okdan:

Leuk

Klinkt lekker speels en experimenteel. Ik feest nu niet zo veel meer maar ik kan me indenken als je er al een nacht spacen op hebt zitten dat je hier s'ochtends lekker melig op kan dansen.

Cheers
:biertje:

damn zoiets heb ik nog nooit gehoord.

maffe shit. I like it.
die tunes zijn net te springerig zodat je ze net niet kan volgen maar het toch logisch is.
:geslaagd:

gelsaagd!

maandag

Zeer inspirerende titel, en een muziekje waabij je spontaan glimlachend in het bos op zoek wil gaan naar paaseieren :)

Tis weer superleuk gedaan. Op de een of andere manier heeft jouw muziek altijd iets "raars". Je doet je naam (Isniezot) eer aan. Dat elk liedje weer een beetje vreemd is kan je opvatten als een compliment. Je hebt definately een eigen sound...en ik vind het een mooie sound :)

Iets negatief waar je wat aan hebt: .... ehh....eh....ik zou het niet weten eigenlijk, dus je zult het zonder moeten doen...en trouwens...volgens mij zou je er ook schijt aan hebben. :)

GOED!!! Als je album uit is komt -ie bij mij tussen Zappa en Supersister. En da's een compliment!

erg leuk! feel good track met toch wel een complex klinkend ritme. Dat dat niet stoort of irriteert, vind ik knap gedaan. Alleen het einde van de track vind ik wat minder. Ineens is het klaar, terwijl ik er nog geen genoeg van had :)

Hij is weer okee ja.

Ik vind de bas wel wat dof. Beetje duwend terwijl de rest opener klinkt. Misschien een wat scherper geluid zodat hij wat mooier in de mix komt liggen? Het einde is ook nogal abrupt, maar dat is volgens mij vooral een geval van timing. Het geluid is geslaagd, maar ik zou het iets mooier vinden als dat geluid net iets later kwam. En ik vind het stuk van 2:05-2:50 een beetje kaal klinken. Niet dat je meer lijnen of zo nodig hebt (een meer gedefinieerde melodie wil je niet, lijkt mij), maar misschien wat meer geluidseffecten? Eigenlijk zoals er al best wat in het nummer zitten, maar in dat stuk wat meer wind en sweeps en dergelijke.

Ik denk trouwens dat het ook een fijne track geweest was zonder drums, als je je intro ver had uitgewerkt (in het begin dacht ik even dat dat het geval zou zijn). :okdan:

in een woord geweldig :)

Hay

lekkere konijnenshit

Attachments

• ts1.jpg
    ts1.jpg
    5,6 KB · Bekeken: 55
Back