x0xb0x - 303 kloon

hmmz. het levend krijgen van dit beestje gaat hier niet zonder slag of stoot. Ik gebruik nu een moogerfooger adapter die volgende handleiding AC is. Maar dat levert nog niet de juiste waardes op. Ik moet nu wat onderdelen bijbestellen, weet iemand in Amsterdam niet een electronicashop waar je dergelijke spullen kan halen? of anders conrad oid?

en mocht het mij nou echt niet lukken, wie zou (tegen vergoeding uiteraard) dit ding voor mij aan de praat willen krijgen? (alles is verder gesoldeer)

seq mod

seq mod

Origineel geplaatst door rvooh
ik vraag me af of er nog niemand zo dapper geweest is de software te herschrijven zodat de sequencer wat meer op de 303 sequencer gelijkt?

ik zou graag een x0xb0x hebben maar ik wil niet gaan prusten met die rebirth style sequencer :erm:

Er schijnt wel een seq mod te zijn zodat die seq veel meer op een 303 seq lijkt, mocht iemand dat weten heb ik hem ook graag.

Origineel geplaatst door nomore
hmmz. het levend krijgen van dit beestje gaat hier niet zonder slag of stoot. Ik gebruik nu een moogerfooger adapter die volgende handleiding AC is. Maar dat levert nog niet de juiste waardes op. Ik moet nu wat onderdelen bijbestellen, weet iemand in Amsterdam niet een electronicashop waar je dergelijke spullen kan halen? of anders conrad oid?

en mocht het mij nou echt niet lukken, wie zou (tegen vergoeding uiteraard) dit ding voor mij aan de praat willen krijgen? (alles is verder gesoldeer)

ik heb toendertijd wat onderdelen bij die electronica winkel op de hoek kinkerstraat/bilderdijk gehaalt. Niet goedkoop maar hebben wel wat in het assortiment.

is er iemand die tegen vergoeding de mijne afkan maken? ik heb er geen tijd voor namelijk

Moet je wel effe rekening houden dat het password gekoppeld is aan het e-mail adres dat het paswoord aangevraagd heeft.
In principe zou je dan moeten bestellen met het e-mail adres van de verkoper van dit password.
Lijkt me in ieder geval toch geen 250 € waard voor enkel een password.

x0x'en }:| 8)

Attachments

• img007-1.jpg
    img007-1.jpg
    66,7 KB · Bekeken: 103
OMG!! :halleluja

:erm:

Hoe is dit mogelijk zonder nu failliet te zijn??!! Prachtige foto. Zowel een 606 als een 303 mint in de doos!!
En dan nog een 303, 606 en 2 x0xboxen?

UNBELIEVABLE, maar erg cool. :)

Origineel geplaatst door penik ettek
x0x'en }:| 8)

Penik,

zou jij niet een (korte) review kunnen maken over de x0xb0x tov een echte 303? Jij heb t iig genoeg vergelijkingsmateriaal! ;)

Origineel geplaatst door Tekno
OMG!! :halleluja

:erm:

Hoe is dit mogelijk zonder nu failliet te zijn??!! Prachtige foto. Zowel een 606 als een 303 mint in de doos!!
En dan nog een 303, 606 en 2 x0xboxen?

UNBELIEVABLE, maar erg cool. :)

Failliet ben ik nog niet anders had ik ze niet gekocht ;) . 1 x0xb0x is ook niet van mij maar die heb ik in elkaar gezet voor iemand hier op het forum, maar daar voor in de plaats heb ik nog wel 1 tr606 }:| . Vond het totaal plaatje wel erg leuk.

Origineel geplaatst door OnAcid
Penik,

zou jij niet een (korte) review kunnen maken over de x0xb0x tov een echte 303? Jij heb t iig genoeg vergelijkingsmateriaal! ;)

Hmm het is niet dat ik er geen tijd voor heb want het is VAKANTIE! Ik heb alleen nog nooit een review gemaakt en weet niet zo goed hoe ik dit zou doen. Ik zal er iig eens over na denken.

een volledige vergelijking met de sequencer van een tb zou ik wel terecht vinden

heb hier al veel vragen gesteld in deze thread waar maar geen antwoord op komt.

Origineel geplaatst door penik ettek
Failliet ben ik nog niet anders had ik ze niet gekocht ;) . 1 x0xb0x is ook niet van mij maar die heb ik in elkaar gezet voor iemand hier op het forum, maar daar voor in de plaats heb ik nog wel 1 tr606 }:| . Vond het totaal plaatje wel erg leuk.

hehe :D Maar waar heb je dit gevonden joh? Ik ben blij met mijn 606 en mooie 303 maar dit is toch wel speciaal. Werken ze nog wel goed? Sommige electronica die lang in de doos zat, werkt niet meer (goed)....

Ik vraag mij af waarom Roland de TB-303 niet gewoon terug uitbrengt.
Eventueel een nieuwe versie met midi.
Voor een bedrijf als Roland kan dat toch niet moeilijk zijn?
En ze zullen zelf ook wel weten dat de 303 al lang een cult-status heeft.

Origineel geplaatst door Groene ridder
Ik vraag mij af waarom Roland de TB-303 niet gewoon terug uitbrengt.
Eventueel een nieuwe versie met midi.
Voor een bedrijf als Roland kan dat toch niet moeilijk zijn?
En ze zullen zelf ook wel weten dat de 303 al lang een cult-status heeft.

Stuur ze eens een mail....

Gisteren de spullen ontvangen voor mijn x0xb0x. Heb er weer zin in. Twee keer eerder gebouwd en steeds verkocht, maar deze houd ik echt zelf.

Ik ben van plan hem wat mooier te maken. Wil zo'n volledig zwarte x0xb0x zoals hier:
X0xb0x_overview.jpg

Van Steve (de persoon die het ontwerp van deze x0xb0x heeft gemaakt) heb ik een Adobe Illustrator bestand gekregen met de overlay. Het is dus nu puur een kwestie van een bedrijf vinden die de sticker kan maken.
De sticker moet slijtvast zijn, goed vast blijven zitten, en niet glanzen (wil mat zwart).
Weet iemand waar ik de sticker kan laten drukken?
Misschien leuk om er meerdere te laten maken, mochten er meer geinteresseerden zijn.
Ik vrees namelijk dat het tamelijk kostbaar is om er maar 1 te laten maken.

dan print je hem toch in kleur uit op sheet?
lijmen, lakken, voila!

of je print hem uit op sticker en je plakt er van die doorzichtige folie overheen.

een sticker gaat denk ik niet lukken meestal is de min. oplage iets van 500 stuks.

PS. heb je de maker al gevraagd hoe hij het heeft uitgevoerd?

Origineel geplaatst door chielos
dan print je hem toch in kleur uit op sheet?
lijmen, lakken, voila!

waarmee lak je een sjieet?

@renepla... : zou je dat illustrator bestand naar mij willen mailen?

Back