x0xb0x - 303 kloon

ondertussen op XOX box forum:

====================
subatomic wrote:
Ordered mine today. how long's the wait?

long

subatomic wrote:
Got an update?

working on getting the rare transistors for future runs.

subatomic wrote:
How many have shipped so far?

50

subatomic wrote:
How many people on the list?

few hundred

subatomic wrote:

I realise you'll get to me "when you get around to it".
But I need to know if we're talking weeks, months, or never...

no idea

=========

nee jongens ik ben om, ik zal ophouden met zeiken en gewoon bestellen
':biertje:'

Hehe....eindelijk.... ik heb hem binnen, moest wel eerst even een kleine € 61,- afrekenen....maar goed hij is dus binnen, ga der snel mee beginnen.

ik maak nét het geld over, trouwens nog een heel gezeik met dat Expanded Enrollment Use number van Paypal; vanwege mijn doorlopende wenkbrauwen moest ik nog eerst door de ballotage commissie, maar goed we zijn binnen/zitten met gekruiste vingers/hopen dat we geen dronken douanier treffen etc...

wiseguy hoe lang heb je nou gewacht ..... en
had je DHL of zo dat je nog 61 eurobazen mocht nedertellen

Hij is toch wel zo'n drie weken onderweg geweest, 48 euro is geloof ik BTW en 12 euro nog wat geloof ik voor invoerrecht, ik heb de rekening hier niet bij de hand, zal morgen de specificatie nog eens bekijken.
De gewone post (TPG ?) heeft hem bij mij afgegeven nadat ik het bedrag contant heb betaald.

Hoe klinkt hij nu? Heeft iemand hier al een demootje online?

Origineel geplaatst door Wiseguy
Hij is toch wel zo'n drie weken onderweg geweest, 48 euro is geloof ik BTW en 12 euro nog wat geloof ik voor invoerrecht, ik heb de rekening hier niet bij de hand, zal morgen de specificatie nog eens bekijken.
De gewone post (TPG ?) heeft hem bij mij afgegeven nadat ik het bedrag contant heb betaald.
Idem hier!

61 euro en 2 centen.
Ze hebben er iets bij geschreven.. Onderdelen Computer..

Maar dat is niet zo, dus dat had niet betaald hoeven worden. Ik ga morgen wel ff bellen.

AD kosten verschuldigd. Inklaring IMC Schiphol

Ik heb overgins nummero 011

Attachments

• x0xb0x_011.jpg
    x0xb0x_011.jpg
    21,3 KB · Bekeken: 108
Origineel geplaatst door JohnnyBusca

Maar dat is niet zo, dus dat had niet betaald hoeven worden. Ik ga morgen wel ff bellen.

Die € 12 euro waren idd inklaringskosten, geen invoerrechten, denk je dat je het geld terug kunt krijgen ?
Ik denk dat het moeilijk gaat worden, omdat nu eenmaal computer onderdelen op de doos stond, daarbij
wie zegt dat je de inhoud niet verwisseld hebt met niet computer onderdelen na opening ?....ik probeer
maar even als een douanier te denken...lekker negatief ;)

Ik benieuwd wat je te horen krijgt, succes

ja boemstjak ik vind het wel lache dat je hier je TB 303 snippets post :dubbel:

uiteindelijk is de tb 303 toch de king :kroon:

Origineel geplaatst door r.5
Hoe klinkt hij nu? Heeft iemand hier al een demootje online?

ik zal eens kijken of ik dit weekend eens wat sampletjes kan maken.

ik heb overigens helemaal geen invoerkosten hoeven betalen (wat ik echt een K geintje van de staat vind) dus heb ik geluk mee gehad.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb overgins nummero 011

#000 through #010 are reserved for people who helped with the project. So, ironically, although it took weeks to get to you, you were actually the "first" person to buy a x0xb0x!
(I'm glad it showed up, it would have been really depressing if it were lost!)

echt veel problemen gehad met het bootloaden van de nieuwe firmware. ik had al het idee dat mijn firmware niet echt zin had om te doen wat ik wilde. bleek dat je het "comm.jar" file in "jre/ lib/ext moest zetten (kwamen ze later pas achter en was verkeerd op de site gezet). allemaal gedaan en nog niet werken. opnieuw alle files gedownload...nieuwe .hex en javaprog en mijn laptop maar eens gepakt en idd het werkt nu wel. ik vind het een beetje een aparte manier van nieuwe firmware in je apparaatje zetten (kan volgens mij wel op een makkelijkere manier) maar gelukkig werkt het nu. distortion erop...en gaan :D. ik zit er zelfs over te denken om er nog 1 te bestellen 8)

Laatst gewijzigd:
hoe zit het trouwens met de rest van de mensen die een x0xb0x hebben gekregen??? werkt ie al en wat vind je er van.
ik ben er echt blij mee.
me & my 3:luv:3.

heeft iemand al eens naar die mods gekeken(en/of al gebouwd). ik ben toch van plan eens wat dingen anders te gaan doen. iets wat ik met mijn TB303 nooit zou doen. en die case......das helemaal iets, dat wordt ook anders.

haha, die ga ik dit weekend echt fixen. ik was even druk met school, en dat mijn x0xb0x even niet echt werkte hoe ik wilde, maar het is nu zo ver. ik heb al even lopen spelen mijn mijn x0xb0x en mijn tb303 en dat is echt lekker :P

even voor de mensen die aan het bouwen/testen zijn...van het forum (erg handig):

some of the first 50 kits were sent with a microcontroller that a possible flaw. try reprogramming the chip using the bootloader & see if that helps.

ik had ook last, maar hij werkt nu wel

Back