[Trance/Progressive] Zvezda

lekkere feel, alleen klinken sommige sounds nog wat dunnetjes...
ook klinkt je snare niet helemaal sync...

Origineel geplaatst door hansbakker
lekkere feel, alleen klinken sommige sounds nog wat dunnetjes...
ook klinkt je snare niet helemaal sync...

tja, de computer zegt van wel he :)

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
tja, de computer zegt van wel he :)

Hoe je Cubase-track er uit ziet is natuurlijk niet belangrijk in de mp3. Als je hoort dat dingen langs elkaar lopen dan is dat zo, wat Cubase ook zegt (latency e.d.; bij mij wil midi bijvoorbeeld weleens hikken als er teveel kanalen tegelijk spelen). Dus: hoor je ook wat Hans zegt of niet? Dát is wat telt. Ik hoor het niet trouwens; misschien ligt de snare wat laat in de maat, maar niet dat het mij stoort (sowieso is dat gewoon een drumstijl: laidback).

Origineel geplaatst door Cheimoon
Hoe je Cubase-track er uit ziet is natuurlijk niet belangrijk in de mp3. Als je hoort dat dingen langs elkaar lopen dan is dat zo, wat Cubase ook zegt (latency e.d.; bij mij wil midi bijvoorbeeld weleens hikken als er teveel kanalen tegelijk spelen). Dus: hoor je ook wat Hans zegt of niet? Dát is wat telt. Ik hoor het niet trouwens; misschien ligt de snare wat laat in de maat, maar niet dat het mij stoort (sowieso is dat gewoon een drumstijl: laidback).

nou, ik hoor het niet en latency speelt hier geen rol, aangezien elke sequence appart opgenomen is, dus alles wordt weggezet naar dezelfde tijdsreferentie, om het zo maar uit te drukken

wat ik bedoel:

stukje MIDI -> opnemen naar wave -> cubasis zegt, laat dit stukje beginnen op 00:00

dus wanneer ik er uiteindelijk mp3's van maak zijn het allemaal waves die afgespeeld worden met behulp van de klok van de compu, zogezegd (miereneuk fouten in mijn uitleg hierboven voorbehouden)

Back