[Tekno] - Lalaland

Afgezien van de mix, die ik toch niet kan beoordelen op mijn ingebouwde k*tspeakertjes, vind ik het een behoorlijk chaotisch geheel. Zo te horen was dat de bedoeling ook ;). Ondanks dat tekno (in mijn ogen duitse gabber) niet mijn ding is vind ik het wel grappig in elkaar zitten. Lekkere vage geluiden uit je micro :D

-C-

Nee de mix en geluidskwaliteit gaat nergens over. Als ik niet weet of dit de bedoeling was ga ik er niks over zeggen.

Haha,

ja chaos was wel lichtelijk de bedoeling.

@AcidFever en crx303: heb in het verleden (veel) klachten gekregen dat ik te veel laag gebruik, heb 't deze keer een (beetje) vermeden. Heel eerlijk gezegd begrijp ik het geluidskwaliteit-verhaal niet helemaal, wat bedoel je precies?

-diskonext

Re: [Tekno] - Lalaland

Origineel geplaatst door diskonext
Gister in Chez Bebe en weer erg geinspireerd geraakt.

hé daar ben ik ook geweest :)

nou ik was om een uur of 3 weggegaan. Moest de volgende dag om 8 uur weer op om te werken (lekker post bezorgen, terwijl de regen horizontaal langs m'n oren waaide ;{ )

Hmmz. Als het zo gezellig is in de Chez moet ik er misschien ook weer eens langs. Ik woon er immers 50m vandaan :)

opnieuw mixen? Betere speakers gebruiken? tsja, het is gewoon een beetje een zooitje zonder bass, kan er ook niet echt specifieke tips over geven.
Zelfs bij tekno lijkt het me belangrijk dat je de afzonderlijke geluiden behoorlijk kan onderscheiden en dat er een beetje vet laag in zit en een knallende of pompende ritmetrack.

Okee,

zal 'm eens op wat andere plekken beluisteren, eens zien wat ik er nog aan kan doen.
Is op tape opgenomen en daarna pas richting PC, misschien dat nog eens overdoen.

Thanks voor het commentaar.

-diskonext

PS. grappige is dat ik veel positieve(re) commentaren heb ontvangen op een paar andere fora. Misschien niet zulke kenners, haha.

ik heb hem (nog) niet gehoord, kzit op mn werk.

Maar ben ik nou de enige die zegt hernoem t nummer of een neger van 1.95 m met groen haar komt je aars trappen? :D

(green velvet dus)

of misschien is het wel een remix, nogmaals heb het nog niet gehoord :) maar mocht het een remix zijn zet t er dan bij :X

ps: lalaland van green velvet is dus écht wel een klassieker binnen de techno die jullie allemaal moeten kunnen :X

Oooow.

da's niet zo mooi, haha. Nee, was helemaal zelf verzonnen.
Althans, het nummer is gedeeltelijk vernoemd naar de barvrouw van Chez Bebe. Interessante meid!

(edit) Leuk nummer van Green Velvet
"something about those little pills, the thrills they yield, until they kill a million braincells"

Volgens mij is de titel van Green Velvet La-la-land of La La Land, toch?

-diskonext

Laatst gewijzigd:
Dit is ten minste luisterbaar.}:|

Toch mag die kick wel wat harder. Die samenhang vind ik nog steeds niet zo denderend in het begin, later wordt het beter.Je intro is wel strak alleen als dan de kick erbij komt vind ik het te rumoerig, maar volgens mij was dat ook je bedoeling, toch?

Je hebt het iig beter ge-EQ-ed.

(en JA, hernoem het nummer!!)

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Back