Mijn persoonlijke comments,ik had dat rauwe sound wat droger laten klinken zodat alles wat strakker gaat staan in de mix. Vind dat het op het einde wat verzuipt(mischien teveel reverb of iets eq,luister over brakke afluisterig nu dus het kan ook aan mij liggen.
Lekker verder gaan want klinkt veelbelovend allemaal!
als ik eerlijk mag zijn dan vind ik dat geluidje wat je in het het begin hoort en de hele track door ongeloofelijk irritant. de intro vind ik ook nie zo goed. hij wekt geen interesse op.
maar na 2:30 word hij wel beter. en op 3:40 komt er ookk nog iets leuks bij. er zitten wel goede elementen in maar je gebruikts ze nie ten volle vind ik.
Daar ben ik juist zo blij mee, dat geluidje dus!
Ik ben dan ook niet echt raar genoeg voor dat soort fratsen denk ik ...
Maar goed, ik weet wie het zegt, een echt synthetisch geluidswonder is het niet idd
maar voor mij dus wel eventjes!
Verders is het mijn stijl niet....als ik trance zie staan verwacht ik altijd een dikke lead. En die komt pas op het laatste.
Wel origineel gebruik van geluiden, dat mag ik wel. De mix is wel ok maar misschien wat saaiig voor trance. Zoals boven vermeld is de climax een beetje afwezig, maar goed....kan zo bedoeld zijn. Niet elke track kan/moet een floorfiller zijn.
toch wel dope shit... doet me beetje denken aan oude prodigy op de een of andere manier...
soms vind ik dat hoover geluidje alleen iets te hardhouse achtig...
weet je wat wel cool zou zijn... een dikke 909 snare erin, laag gepitched...
het begin is echt te hardhouserig vind ik...
in het tweede deel is de drive en de afwisseling in tonen erg ok... alleen ik zelf zou andere geluiden gebruiken... maar das smaak
ten 1ste moest ik opzoeken wat een "hoover" geluidje nou precies inhield
nou ik wil dus en alpha juno 2 geloof ik, kan toevallig geregeld worden
ten 2de wil ik geen hardhouse maken (hoewel dat geneens bestaat volgens de rest van de wereld) maar is dit ook wel weer een soort wrange parodie daarop
WTF IS WRN WTH HOOVERgeluidjes!???
ten 3de nee geen absinth (evt. als drankje) maar electribejes een microkorg akai ax73 en nog wat doosjes
ten eh waar zit het verstuurknopje!!!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.